Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ateizam

Marketing

Borba za idolopoklonike

Nogometni klub Getafe iz Španjolske razljutio je Katoličku crkvu svojim promidžbenim spotom. Naime u spotu se na neki način poistovjećuje vjera u Crkvu i svece sa vjerom i odanošću nogometnom klubu. ''Klub je iznad Boga, poručili su u reklami i ozbiljno naljutili Katoličku crkvu. Naime, Isus Krist na križu, Mojsije u divljini i Adam u Rajskom vrtu odbijaju se žrtvovati za Boga, ali to čine za klub.’’.
Iako je Katolička crkva oštro prosvjedovala, spot ipak nije zabranjen. (Foxsport)

Katolička crkva se spotu protivi vjerojatno iz razloga što sljedbenici crkve pripadaju istom arhetipu ljudi kao i navijači. Naime, navijači su dobrim dijelom razularena banda koja jedva čeka da objasni (šakama i palicama) pripadnicima neke druge skupine kako je njihov klub svetinja, baš kao što nerijetko čine i vjerski fanatici za kojima se povode cijele nacije. Nije stoga čudo da se upravo na Thompsonovim koncertima uz krunicu nalazi slovo U, a uz Isusa Krista slika Ante Pavelića. To su simboli koji nas razlikuju od nekih drugih naroda, a kako je u takvih primitivnih skupina djelovanje isključivo destruktivne prirode, tako se ljubav prema svojem izražava količinom mržnje preme tuđem. Radi se zapravo o prirodnoj pojavi organizacije čopora, no ljudi su tome pridodali neka ''spiritualna značenja''. Kod životinja su to neki feromoni, a kod ljudi Bog i crkva. Zapravo, nošenje vjerskih simbola moglo bi se usporediti sa obilježavanjem teritorija (pišanjem) muškoga psa.

Eto, možda su neki vatikanski autoriteti svjesni kako bi se taj crkvom usmjereni čoporativni nagon mogao rspršiti na razne skupine i izmaći kontroli (crkve), pa su odlučili prosvjedovati dok ne bude kasno, a možda jednostavno nemaju smisla za humor.


Post je objavljen 19.07.2007. u 22:15 sati.