Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tanjah

Maturalac

E ovak…napisah novi post…nereš belivit…post o maturalcu…mda…htela bi se vrnuti tam…pa ovak je bilo ok party smijeh…al hotel ne burninmad…neda mi se pisati zakaj,al ima dosta razloga…hrana je bila fuj i tak… pa da počnemo…zadnji dan škole…mmm….nice…navečer idemo na maturalac…prva 2 sata smo imali biologiju,al dok nam je zaključil ocjene nas je ne htel pustiti van,nego smo morali gledati nekvoga filma…onda hrvaCki(hehe)…oni koje je ne morala pitati(među tima sam i ja) je odmah pustila van…jea…onda tj i vj…i tu smo celo vreme bili vani…neki(i ja) smo večinu ta 2 sata sam ležali na strunjačama v dvorani…i onda smo treali imati 2 sata eng.,al smo nagovorili učiteljicu kaj nas pusti odmah dok zaključi ocjene…ionak nismo imali kaj delati …i onda v pol 10 navečer idemo….btw.naš bus je bil užasni,rupe na sjedalima(ne baš male) i tak…a rekli su nam da bude bus''visoke turističke kategorije''….još smo nit do vž-a ne došli,a več smo govorili gle,more i takve…pustili su nam filma Harry Potter 4. :D :)…poslije 4 se malo počelo daniti(bila sam budna onda)…propustili smo 2 trajekta za Korčulu(na jen smo zakasnili,a na drugome je več nije bilo mjesta :D)…i došli smo negde poslje 12(v petak)...onda nismo mogli v apartmane(v apartmanima smo bili,ne v hotelu) jer su ih kao čistili…aha,je…poslije ručka smo došli v apartmane…ja sam bila z Zrinkom,Helenom i Teom v našem super 502 C apartmaneku… paučina i prašina ne više mjesta…stolci na zmazanome balkonu isto zmazani…eh…bar nismo imali poplavu svaki put dok pustimo vodu na sudoperu,kak Maja,Tina,Rahela i Anna…hehe…imali smo slobodno poslijepodne….more je bilo dosta toplo za kupanje cool…veri najs…navečer smo išli v grad Korčulu…razgledavanje i to…pa opet malo slobodnog vremena…2.dan smo išli u Dubrovnik…3 vure vožnje do tam,3 vure smo bili tam,i onda opet 3 vure do Korčule…treali smo iti na zidine,al je bilo jako sunce pa smo otišli v akvarium….dok smo imali slobodno smo ja i Zrinka išle kupiti poklona za Rahelu jer joj je drugi dan bil rođendan….navečer smo mogli do 12 biti v čijemu smo več hteli apartmanu biti…ja i Zrinka i još neki ljudeki smo bili kod Manjkasa i ko je več tam bil do neznam kad,i onda smo se z neznam kim sve šetali po plaži i tak…onda je Zrinka skoro ostala bez moba...da ju ja nisam pitala kolko je vur nit nebi skužila da ga nema...al smo ga našli na kraju…3.dan smo išli s brodom na Mljet…niš posebno…mogli smo se kupati tam…taj dan je bil Raheli rođendan…navečer smo išli v disco…bilo je zakon…tak smo se derali…svi smo ostali bez glasa….hehe...4.dan smo prijepodne išli do Vele Luke…doosadnoo....slobodno poslijepodne…navečer smo(jer smo bili jako glasni,pa su se v hotelu žalili na nas) morali iti v grad…ko je htel…ja sam išla jer za večeru niš nisam jela…bilo je fuj puknucu…pa sam z Helenom,Anom i Annom išla na pizzu njaminjami…5.dan…idemo doma…ja bi još ostala...postali smo v tam nekvomu restoranu pokraj Cetine za ručak…konačno je bila fina hrana....došli smo doma negde poslje 11…heh…kaj nebum pozabila spomenuti,svaki dan v busu smo imali svoj radio…zakon…vodili su ga Patrick the Bedich,Basti i Manjkas…Bedić najviše…zval se Radio Slovenija International…hehe…puštali smo pjesme z moba na mikrofon,ovi su nam gatali i takve gluposti…hit br.1 nam je bil Pokemon(pjesma,ne crtić),hit br.2 Pokemon i hit br. 3 Pokemon…hehe…i još jedan hit nam je bil Kamenorezac…nekvo sranje..al zakon…hehehe…Pokemon 4ever…..hihihihi…i tako je to bilo draga djeco…želim biti najveći…kao nitko do sad…pokemon!!! Hihihi!! Mda…još stavim neke pikčures….bum ih poslje dodala jer mi ve imageshack šteka.....eh...ae…isuse koji post….e dajte mi komentirajte.....pozdrafmah

Post je objavljen 14.07.2007. u 23:47 sati.