Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nellyrose

......SELCE.....1 dio

deadthumbupsmokinzujozujoburninmadpartypuknucuBaš sam se jučer vratila iz kampa u Selcu tam sam bila 8 dana i tih osam dana bilo mi je naj u životu bez mame i tate koji mi vise za vratom bez svojih predosadnih susjeda falio mi je jedino moj đukac evo sad ću vam ispričat kaj je tam bilo!

Krenuli smo u 8.30 pred kioskom Medvešćak na Termiću , bus je bio za poludit užasan sve strgano po svuda žvake klima šteka al sam tam upoznala dva moja sadašnja naj frenda Ivana Peka i Josipa Pašalića , Pek kojeg zovemo Drekec ili Špekec je stalno odmjeravao moju frendicu Mirnu s kojom sam sjedila ( mislim zgodna kaj je nebi gledo sakom koje vidi bi iskočile oči kolko je lijepa .
Pek živiwink u Brdovcu i ide u 5.e razred u moju školu stalno nam je prepričavao svoje izlete pred profama , koliko je puta bio na policiji , kod ravnatelja... a Josipa svi zovu pederko jer priča ko curica mislim tak se i ponaša mislim voli cure jer je ispalo da je u mene ali ok je.
Kad smo stigli u sobe prvo kaj sam rekla bilo je : Kaj oni misle da su ovo uvjeti za život kak oni misle kak ću ja ovdje spavati derala sam se ko luda bili smo0 u kučici broj 3 ona je bila jedna od najvećih kućica sa mnom su u kučici bile : Ađa , Marču , Stella , Luce , Barbara i mala nepodnošljiva Mihica (prepričat ću vam sve) . Bilo nas je sedam svaki dan smo se dizali i išli na tjelovježbu i na doručak mislim morali smo se dizat u 7.00 i uz to prvu noć su nam stalno zvonili mobači pogotovo meni jer me zezela anči glupača za koju sam napisala u top 10 naj frendica mislim slala mi je poruke kao hoćeš dete ! Mislim bar nam je bilo zabavno al je Luciji uzela mob u 4 pa se nismo više dopisivale bojale smo se hrvatska. Kad smo prvi dan njaminjaminjaminjamidošli na ručak ja sam se skoro zrigala imali smo ful ohlađeno meso i mlince nismo ih mogli odrezat pojela sam samo malkicu juhe koja je bila na čuđanje jako topla!Kad sam došla na plažu ono vao prekrasno ko bi reko tak lijepa plaža bilo je i tobogana doduše malih pedalina puno molova otočića koji su bili odvojeni od plaže ( nisu bili daleko ) . Kupala sam se cijeli dan i igrala puicigin došla je i večer . Sa plaže smo otišli u 7 i došli oko 7.25 otišla sam se istuširat i onda na večeru imali smi pomfri mljac jami ... Do 11 smo bili vani to je granica i onda u krpe mislim bili smo budni do 4 a spavali do 7.
Joj tek je sedam sati ustala sam se i nisam skužila da sam spavala u odjeći jučer je bio naporan dan na tjelovježbi smo radili sklekove umrla sam od njih. Voditelj je bio prezgodni Tigran kojeg su cure zvale Sexy Tiger , joj ti mišići joj pojela bi ga! U 8 smo išli na doručak imali smo sendviče ( tak svako jutro) bili su jako fini mislim da sam se čak i malo razbucala.Onda smo išli pospremat sobu ( inače ko će imat naj ocjene dobiva nagradu naša snamcornamcormahoba je bila zadnja) , taj smo dan dobili 3 ( ukupne ocjene : 3,4,3,5,1,2,3 za pohvalu kaj ne) . Ujutro smo išli na plažu vratili smo se u 12 na ručak , u 2 smo izmišljali imena kučica naša se zvala Cure za 5 ! U 4 opet na plažu vratili se u 7 pa inda na večeru u 11 na krpe ! Taj dan sam Peka zalila po majici sa gelom za tuširanje i nije se dalo oprat ha ha baš mi je drago!
Treći dan nikaj specijalno osim toga da je Pek pito Stellu za furanje i Luce je profurala sa ogavnim jako ogavnim Danijelom kojega zovu Vrabac stalno se drže za rukice i govore si ljubavi malo se pravi al ja bi isto tak da sam ona. Išli smo navečer u grad nakupovala sam svakakvih đinđa i puno razglednica svima kojima sam poslala nadam se da im se sviđaju!
Četvrti dan uh već polovica danas sam doživjela 8 cura Adela , Šinka , Leona , Martina , Gaga , Nenka , Sunce , Ivana plače u našoj sobi ono kao sve zbog jednog vražjeg dečka kao ono govore ja neznam kak ću spat od brige a ja ono gdje puknucuću ja spat u potku? Pek je danas opet i to 3 puta pito Stellu za furanje. Eto to je prvi dio neznam kad ću napisat drugi al vjerujte mi uskoro ! Kiss za sve od Nikemouthwashmadheadbangmahmahmahmahmah

Post je objavljen 02.07.2007. u 14:44 sati.