Nakon više od milijun prodanih "topless" izvedbi Buba, Karmann Ghia, Golfova te New Beetlea, bilo je samo pitanje vremena kada će Volkswagen ponovno prikazati svoju uzdanicu u trendovskom, ali iznimno prosperitetnom segmentu kupe-kabrioleta. Grčka božica zore, iliti Volkswagen Eos nastavlja tu sjajnu tradiciju kao prvi četverosjed na svijetu s petodijelnim limenim, ali ujedno i staklenim krovom koji se električnim putem sklapa za samo 25 sekundi
Dvije godine nakon predstavljanja koncepta C na salonu u Ženevi i s malim zakašnjenjem, produkcijski Eos je ugledao svjetlo dana, no na krajnji uradak koji brojnoj konkurenciji mrsi račune, svakako se isplatilo pričekati. Sprijeda Eos nepogrješivo odaje pripadnost VW marci i srodnost s "velikim bratom" Passatom. Duboko izrezana kromirana maska u obliku slova V pojačava eleganciju, sportski karakter naglašavaju svjetla za maglu smještena u samim rubovima branika, dok efektna glavna svjetla upotpunjuju cjelokupan dojam.
Bočna silueta je klasično kupeovska, s kratkim prevjesima, izrazito kosim vjetrobranskim staklom i nisko postavljenim krovom koji izdužuje liniju vozila i stvara osjećaj moći. Dakako prisutni su i detalji poput pokazivača smjera u retrovizorima, baš kao i atraktivni17-inčni alu naplatci. Prepoznatljiva prednja, odnosno stražnja svjetla većini nalažu kako se zaista radi o kabrioletskoj inačici Passata, iako u stvarnosti Eos leži na platformi manjeg modela iz Volkswagenove obitelji. Usprkos pravilu da se o ukusima ne raspravlja, stražnji kraj je najintrigantniji.
Kupolasti završetak krova stvara dojam fluidnosti, dok istovremeno ispupčeni branik i dvostruka ispušna cijev pokazuju karakter. Izdužena stražnja svjetla u LED tehnologiji duboko ulaze u poklopac prtljažnika na kojem je središnje smješten logo marke, a iznad njega nalazi se treće kočiono svjetlo. Iako Eos već na prvi pogled jasno odaje svoju pripadnost, ne može mu se poreći originalnost, a možda i najvažnija činjenica je da za razliku od brojne konkurencije, Eosa ne svojata niti jedan spol, već u njemu podjednako uživaju i jedni i drugi.
Unutrašnjost je u tradicionalnoj VW-ovoj maniri, vrlo kvalitetna i provjerena. Instrumentna ploča i središnja konzola preuzete su s drugih modela, s izuzetkom trapezoidnih kromiranih otvora ventilacije, dok je ergonomija standardno na visokom nivou. Velika prednost Eosa je njegova ponuda prostora; naime za razliku od klasičnih 2+2 kupe-kabrioleta u kojima stražnja sjedala gotovo da i nemaju funkciju, Eos nudi dovoljno mjesta za smještaj četiri odrasle osobe. Sa spuštenim krovom volumen prtljažnog prostora iznosi 205 litara i omogućava smještaj dvije velike putne torbe, dok sa zaklopljenim krovom kapacitet raste na pohvalnih 380 litara.
Post je objavljen 20.06.2007. u 13:35 sati.