Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/coldman

Marketing

Volkswagen Eos 2.0 FSO

Nakon više od milijun prodanih "topless" izvedbi Buba, Karmann Ghia, Golfova te New Beetlea, bilo je samo pitanje vremena kada će Volkswagen ponovno prikazati svoju uzdanicu u trendovskom, ali iznimno prosperitetnom segmentu kupe-kabrioleta. Grčka božica zore, iliti Volkswagen Eos nastavlja tu sjajnu tradiciju kao prvi četverosjed na svijetu s petodijelnim limenim, ali ujedno i staklenim krovom koji se električnim putem sklapa za samo 25 sekundi
Image Hosted by ImageShack.us
Dvije godine nakon predstavljanja koncepta C na salonu u Ženevi i s malim zakašnjenjem, produkcijski Eos je ugledao svjetlo dana, no na krajnji uradak koji brojnoj konkurenciji mrsi račune, svakako se isplatilo pričekati. Sprijeda Eos nepogrješivo odaje pripadnost VW marci i srodnost s "velikim bratom" Passatom. Duboko izrezana kromirana maska u obliku slova V pojačava eleganciju, sportski karakter naglašavaju svjetla za maglu smještena u samim rubovima branika, dok efektna glavna svjetla upotpunjuju cjelokupan dojam.
Bočna silueta je klasično kupeovska, s kratkim prevjesima, izrazito kosim vjetrobranskim staklom i nisko postavljenim krovom koji izdužuje liniju vozila i stvara osjećaj moći. Dakako prisutni su i detalji poput pokazivača smjera u retrovizorima, baš kao i atraktivni17-inčni alu naplatci. Prepoznatljiva prednja, odnosno stražnja svjetla većini nalažu kako se zaista radi o kabrioletskoj inačici Passata, iako u stvarnosti Eos leži na platformi manjeg modela iz Volkswagenove obitelji. Usprkos pravilu da se o ukusima ne raspravlja, stražnji kraj je najintrigantniji.
Image Hosted by ImageShack.us
Kupolasti završetak krova stvara dojam fluidnosti, dok istovremeno ispupčeni branik i dvostruka ispušna cijev pokazuju karakter. Izdužena stražnja svjetla u LED tehnologiji duboko ulaze u poklopac prtljažnika na kojem je središnje smješten logo marke, a iznad njega nalazi se treće kočiono svjetlo. Iako Eos već na prvi pogled jasno odaje svoju pripadnost, ne može mu se poreći originalnost, a možda i najvažnija činjenica je da za razliku od brojne konkurencije, Eosa ne svojata niti jedan spol, već u njemu podjednako uživaju i jedni i drugi.

Unutrašnjost je u tradicionalnoj VW-ovoj maniri, vrlo kvalitetna i provjerena. Instrumentna ploča i središnja konzola preuzete su s drugih modela, s izuzetkom trapezoidnih kromiranih otvora ventilacije, dok je ergonomija standardno na visokom nivou. Velika prednost Eosa je njegova ponuda prostora; naime za razliku od klasičnih 2+2 kupe-kabrioleta u kojima stražnja sjedala gotovo da i nemaju funkciju, Eos nudi dovoljno mjesta za smještaj četiri odrasle osobe. Sa spuštenim krovom volumen prtljažnog prostora iznosi 205 litara i omogućava smještaj dvije velike putne torbe, dok sa zaklopljenim krovom kapacitet raste na pohvalnih 380 litara.mahmahwave



Post je objavljen 20.06.2007. u 13:35 sati.