Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/coldman

Marketing

Nissam 350Z

Image Hosted by ImageShack.us
Naglašeni dizajn
"Željeli smo stvoriti automobil čiji izgled odgovora njegovom ponašanju na cesti i obratno. Novi coupé serije "Z" trebao je potaknuti zanimanje i divljenje", navodi Shiro Nakamura, podpredsjednik direktora Odjela za dizajn Nissana.
"Također smo željeli stvoriti originalan dizajn koji će odražavati japansku kulturu. U coupéu "Z", postoji određena ravnoteža između elemenata, što odražava naše glavne vrijednosti: performanse i opuštenost, organsku ljepotu i mehaničke dijelove, uzbuđenje i praktičnost".
Legendaran coupé serije Z ponovno se vratio. Nissan 350Z, bezkompromisan dvosjed izvrsnih performansi koji je u Europi dostupan od početka studenog 2003. g., na savršen način ocrtava preporod marke.
Preuzimajući ponešto od tri generacije modela Z, 350Z se odlikuje brojnim karakteristikama stila koje odaju počast njegovim prethodnicima. Međutim njegova linija i dinamika nesumnjivo pripadaju 21. stoljeću. Iskustvo s modelom R390 na trkaćoj stazi u Le Mansu i verzijama za utrku Skyline GT-R pomoglo je pri konstrukciji modela 350Z čija je razina performansi, lakoća upravljanja i držanje na cesti među najboljima u kategoriji.
350Z već je najprodavaniji sportski automobil u Sjevernoj Americi i Japanu. Pripada petoj generaciji automobila serije Z i preinačen je kako bi se prilagodio većoj prosječnoj brzini i zahtjevnijim uvjetima vožnje u Europe.
Dizajniran i napravljen na temelju potpuno novih skica, model 350Z je kao stvoren za ljubitelje brze vožnje: čak je i ispuh posebno izrađen kako bi naglasio pravi zvuk motora prilikom ubrzanja.
Pravo iskustvo koje osjećamo za upravljačem ovog modela počiva u karakterističnom skladnom dizajnu. Pokrov motora i dugačak međuosovinski razmak, kao i putnička kabina s dva sjedala daju modelu 350Z karakteristike sportskog automobila. Kombinaciju prošlosti i budućnosti odražavaju izgled, te vrlo kratka udaljenost od osi prednjeg (stražnjeg) kotača do prednje (stražnje) točke....
Image Hosted by ImageShack.us
Proporcije pravog sportskog automobila
Tim za 350Z, predvođen Mamoru Aoki, započeo je jednostavno premještajući težinu vozila prema sredini i gurajući kotače što je dalje moguće u uglove. Takve proporcije vozila, koje smo otkrili na prvom 240Z, nametnule su dugačak međuosovinski razmak i pokrov motora, kompaktnu putničku kabinu, i izuzetno malu udaljenost od prednjeg (stražnjeg) kotača do prednje (stražnje) točke. Širina međuosovinskog razmaka je 2 650 mm, a ukupna dužina 4 310 mm.
Linija karoserije koja se proteže u pravoj liniji od predjela iznad prednjih kotača do stražnjih svjetala, u suprotnosti je s neobičnim zaobljenim oblicima sprijeda, straga i na stražnjim podiznim vratima: slaganje geometrijski uglastih linija te blagih krivina lijepog oblika, daje ovom modelu ono što gospodin Aoki naziva stapanjem kontrasta.
Linije ističu snažne performanse vozila naglašavajući širinu prednjih i stražnjih blatobrana. Ipak ukupna vizualna masa vozila je smanjena zahvaljujući kratkoj udaljenosti između prednje (stražnje) osi kotača i prednje (stražnje) točke i udubljenim obliku staklenog dijela putničke kabine. Širinu između blatobrana popunjuje jednako široki naplatci i gume 18".
Visina krova
Linija krova je neobična: gotovo trokutastog oblika, brzo se uzdiže do vrha i naglo pada prema kraju stražnjih podiznih vrata: ovakve odlike dizajna inspirirane su zadnjom generacijom 300ZX. Stražnja podizna vrata sa spojlerom završavaju oštrom linijom. Stražnji odbojnici nalaze se svakom kraju vozila.
Višenamjenska stražnja podizna vrata
"Luk koji smo napravili ističe performanse vozila. Utisnite na njega znak Z, a kada zatvorite vrata iza stakla ćete vidjeti lijepo luk utisnutim "Z" i pomislit ćete "koji dizajn". S jedne strane to je vrlo praktično, jer u automobil sa stražnjim podiznim vratima možete staviti duže predmete nego u automobil koji ima odvojen prtljažnik", navodi Diane Allen, glavna dizajnerica u Nissan Design America.....wink



Post je objavljen 20.06.2007. u 13:23 sati.