HGK projektom Be CROativ promovira hrvatske brandove u inozemstvu.
Neki od proizvoda koji će biti predstavljeni su Plivin Sumamed, Podravkina Vegeta, Badelova šljivovica, Kraševa Bajadera, beljski kulen, dalmatinski sirevi, razna vina, paška čipka i drugi.
--------------
Da, velika većina proizvoda kojim se diče naši gospodarstveni predstavnici diljem Europe su posredno i neposredno, proizvodi sela i seljaka.
Nije li ovo zgodna prilika za apel javnosti i moćnicima da ne smanjuju poljoprivredne poticaje, a koji su sad tek 2,5% državnog proračuna. Ako i dalje mislite da je to puno, samo na znanje da taj poticaj pokriva oko 80 000 OPG, tj. 160 000 radnih mjesta i na tisuće ostalih privrednih subjekata koji uglavnom uspješno žive od seljačkih proizvoda.
U Europi je trend postupnog smanjivanja dotacija farmerima. Ali europska farma i moje OPG razlika povelika: