Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mocnica4ever

Ludilooo….

Ej ljudovi…bilo je mrak…ma prebolesno dobro…greedydeadMaturalac je bio zakonski sam da nismo trebali rješavat glupe zadatke…burninmadheadbangkojih je bilo…uh-hu…ali zaboravimo to…ujutro sam se digla u 10 do 5…došla pred školu u pol 6…zauzela si mjesto u busu…ali sam sjedila ili s Lukom ili Janom ili Franom ili…ma stalno smo se izmjenjivali…ma bilo je super…onda smo išli na Mosor…neku zvjezdarnicu…i bilo je pakleno vruće…burninmadonda smo išli u Bašku vodu i tam se smjestili u bunogalove---nije moglo bolje ispast---u jednoj sobi Tonka, Maja i ja…druga-Žac, Jura i Bruno…treća-Vili, Buki i Jan…četvrta-Vrljo, Fran i Marin…raspored ne može biti bolji…iako su moje cimerice većinu vremena prespavale..pa sam ja išla kod dečkiju, ali i u druge razrede…jeli smo i išli se kupat…poslije smo išli u grad…hihihi…kaj je bilo…ja i Grarawa idemo se same prošetat…a ono vidim ja nekakva tekma s Milanom…i mi sjednemo u kafić…i ja još jedem sladoled…a ona naruči fantu….i vidiš dođu dva lika do nas i počnu nam se upucavat…headbanga mi rikavale od smijeha…likovi su ziheraj imali negdje 20 godina…a mi ono kurimo kud stignemo…a oni samo dodaju «mi imamo more, a vi asfalt»…a nas dvije se pogledamo i kažemo a mi imamo Dinamo…thumbupi na kraju zgibamo…drugi dan išli mi na Neretvu i tam se vozili u lađama…niš posebnog…zapravo ima…kupila sam si dres igrača zvanog KAKA….hahaha…a morala sam…navečer išli na noćno kupanje…i tak …. zafrkancija…treći dan išli u Dubrovnik…i po onim zidinama išli oko 1 sat popodne a am +40…katastrofa….došli u Bašku jeli…išli na biljar…zujonoćno kupanje, pa u disko…kako smo ih Tea i ja razbile u plesu…to se vidlo iz aviona…thumbupnjamicerekcerekhahaha…ak neko sumnja dokažem u….onda smo išli na Biokovo…vruće…krepavali smo na onom kamenju…i morali ići pješke…ja se priključila grupici dečkiju i došla kao prva cura gore i dolje…onda smo s kupali…jeli…grad…i vidjeli zakonske fintice i bajsom…i da…upoznala sam Čehe..thumbupgreedythumbupgreedyhahaha…i to ovako…bili na plaži i ja sjedim na ručniku s dečkima, frendovima i zezamo se…i odjednom dođu dva Čeha…jedan je bio zgodan…i počnu oni neš dečkima govorit…a oni niš ne rezumiju..i ja ih pitam da li znaju engleski..oni kažu da ne..oni pitaju da li neko zna njemački…a pošto ga ja neš znam…popstanem prevodilac..i tak se oni neš dogovaraju za box…i ono vidim lik mi se upucava cijelo vrijeme…i dobro mi se raziđemo…i ja idem u more se kupat s curama---i vidiš dođe on zamnom…i ispituje me di idem van i ja kao kažem u disko…i mi se sve dogovorimo…kao…i idu oni s nama na večer kod biljara i lik mene gleda…i svi se zezamo…i poslije disko..joj neda mi se piiisat…zadnji dan idemo doma…i ono doručak…on mene pozdravi…a ja podlije odem d Garawom na plažu i ona mene stalno zeka kak me on motri i na kraju se mi neš malo kupali zajedno i onda išli mi na ručak…i tak…nema dtelaja…dosta priče…točka…hahah…za Vas…i tak idemo mi onda u Zaostrog i tma se kupamo i Lovro se zabi u stup i ide šivat glavu…i dođemo mi u Zg oko pol 2 ujutro…probudim se ja u pol 12 i spremam za natup s mažoretkinja….bilo je zakonski…mogla sam ić besplatno na Tomshona (kak se već piše) ali ne slušam ga baš…pa nisam….onda škooola…jedva sam se digla…ali sve je sad čista pljuga…sam zezanscija…slike ću vam stavit kad ih stavim na komp…kisscerek

Post je objavljen 18.06.2007. u 21:19 sati.