Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/badboy6

Izlet u Zadar

Ej ljudi!!! vratioo sam se...he he...bio sam na jednodnevnom izletu u Zadar.....bilo je superrrrrr!!!sve cu vam ispricati....
7:15-krecemo ispred skole za Zadar sjedim s sirkom...zajebavamo se sto na sat kako se sjedala mogu pomicati lijevo desno s obadvije strane smo primaknuli sjedala i suzili put Jelas i ja....dok je naša raska prolazila tj. nije mogla proći vikali smo joj da teba smanjiti kile da bi ovuda prošla....
12:00-došli smo u zadar raspakirali smo se i krenuli na trg gdje smo posjetili tri crkve crkva sv. Donata i još dvije naznam ih jer sam se zajebavao pa nisam ni čuo...
12:30-dobili smo pola sata i pet minuta za slobodno kretanje i kupnju.....po trgu i zadru...u 13:05 smo trebali biti na trgu 6 bunara kupio sam si narukvicu i još jednu narukvicu s mojim imenom....
13:05-našli smo se na trgu i krenuli u razgledavanje plaže i posjet morskim orguljama..tamo smo bili 10 minuta
13:40-otišli smo oni koji imaju ručak na pizzu koja je bila fina ali dosta mala....nakon pizze imali smo sladoled dvije kugle rastopljene koje su koštale 10 kn......
14:50-otišli smo iz pizzerie -ako se tako može nazvati- na plažu...ja sam zaboravio stvari za kupanje pa mi je Vrdo posudio kupao sam se sat vremena od mogućih tri sata poslije kupanja otišao sam na trampolin i skakao deset minuta......imali smo još slobodno kretanje oko lunaparka i plaža dva sata...prije polaska otišli smo svi u Konzum...
19:10-KREĆEMO NATRAG ZA SV.IVAN ZELINU...u autobusu sam sjedio s svima ali najviše s Jelasom i Prugovečkim....u busu smo pili jegera i pušili štapiče vic....otvorili smo šiber da se prozrači od štapiča i onda nam je raska došla ali sam ih sve ja izvukao tako da sam rekao da je šiber cijelo vrijeme zatvoren jer sam ga zatvori prije nego kaj je raska došla...
NEZNAM U KOLKO SMO SE VRATILI DOMA ALI ZANM DA JE BILO ZAKON
Pozdravljam:vrdeka,jelasa,prugovečkog,trcaka,dodeka,svornikicu.....
PUSAAAAAA!!!!!!

evo vam slajd pa ga pogledajte!!!

Post je objavljen 16.06.2007. u 09:30 sati.