Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/marita

Marketing

Strategija

Spremala sam se napisati jedan drugi post, no upravo sam dobila jedan krasan podsjetnik kojeg sam poželjela podijeliti s vama. Često slušam ljude kako se žale, vjeruju da se sve oko njih naopako kreće kao da oni na to nemaju nikakav utjecaj na to. I nastavljaju se žaliti čak i onda kad im netko pokaže svijet u kojem žive iz sasvim druge perspektive, koja pokazuje sasvim drugačiji, bolji svijet. Jer je daleko lakše upirati prstom u druge nego zaviriti u svoju vlastitu dušu.

Pisala sam često o promjeni perspektive, djelovanju i snazi koja se u svakom od nas krije, a sad ću vam to ponoviti, ovog puta tuđim riječima prekrasno složenim u priču sa izuzetno snažnom porukom.

Jednog dana, jedan slijepi čovjek sjedio je na stepenicama jedne zgrade, sa šeširom blizu svojih stopala i jednim natpisom na kome je pisalo:

"Slijep sam, molim vas pružite mi pomoć."

Za sve koji tužna lica lutaju kroz noć
Za sve one što ih sreća često vara
Pjevam pjesmu da se vrati snaga, bol i moć
Sada vjerujem da nebo čuda stvara

Kad nas vrijeme dijeli, kad nam uzme sve
Samo moja ljubav uvijek ostaje, ljubav ostaje

Kad čovjek voli ženu
On pobjeđuje sve
Kad ljubav osjeti dušom svom
Još je jači zbog nje

Ima ljudi koji blijeda lica sanjaju bez sna
Ima dana kad nas čudan nemir slama
Pjevam pjesmu da se vrati snaga, bol i moć
Kad nas vrijeme dijeli, kad nam uzme sve
Samo moja ljubav uvijek ostaje, ljubav ostaje

Massimo - Kad čovjek voli ženu

Jedan slučajni prolaznik, igrom prilika stručnjak za reklamu, koji je tuda prolazio, zaustavio se zapažajući da je u šeširu bilo prisutno samo nekoliko metalnih novčića.

Savio se da bi mu pružio novac, zatim, i bez pitanja za dozvolu, uzeo je karton, okrenuo ga ispisavši novi natpis.

U toku popodneva slučajni prolaznik se vratio do slijepog čovjeka zapažajući da je njegov šešir ovom prilikom bio pun novčića i novčanica.

Slijepi prosjak prepoznavajući ga po koraku uputio mu je pitanje da nije bio on taj koji je nešto napisao na kartonu i što je to mogao napisati.

Na to prolaznik odgovori: "Nisam napisao neistinu - samo napisah tvoju poruku na drugačiji način", nasmiješi se i izgubi u gužvi.

I tako slijepi čovjek nije saznao da je natpis jednostavno glasio:

"Danas je proljeće .... a ja ga ne mogu vidjeti".

Promijeni strategiju kada se oko tebe sve naopako kreće i vidjet ćeš da će se prije ili kasnije okrenuti na bolje.

Vjerujte mi, djeluje. Isprobano veliki broj puta na vlastitoj koži. Toliko da sam zaista postala stručnjak :)

Postanite i vi. Budite svoji stručnjaci za reklamu i promijenite poruku na vlastitoj pločici. Djelujte. Sada.



Post je objavljen 15.06.2007. u 17:25 sati.