Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludituning

Marketing

Nakon brdo komentara vrijeme novog posta se skraćuje i zato evo ga sad:

2.)Subaru Impreza Sti

Kao i uvijek sa motorom pocinjemo:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Radi se o autu a kojim se inace vozi reli teko
da ima pohvale za serijsku izvedbu i pohvalu
za možda najbolji automobil koji odlicno drži
cestu na svijetu.Na top ljestvici relija Subaru
drži mjesta izmedu 3 i 2 zato prijašnji model
Subarua nije imao novi Sti tehnologiju na svojim
motorima.Još se da spomenut i da ovaj auto ima
maksimalnu brzinu od 255 km/h, da košta 54 milje eura
i da nažalost troši 11 litra/100 km.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dakako mu se može pohvalit i njegov mjenjac.
Radi se o 6. strukom manualnom mjenjacu s kojim
nije teško upravljat jer je "lagan" zapravo osovina
klizi po ubaždarenom rubu tako da samo treba stisnut
kuplung i pomaknut rucicu.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ovo je konstrukcija automobila napravljena na racunalu
di se vidi sva 3D grafika.Ovo žuto to su pojacani djelovi
koje prijašnji model nije imao tako da je ovaj model dobio
malo na težini al je zato stabilniji na cesti.Za razliku
od prijašnjeg modela dodani su i stabilizatori ne potpuno
nova vrsta (Bitex-ovih) amortizera koji isto mjenjaju taj
ugodaj vožnje na cesti.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Evo ovo je slika 6. srtukog mjenjaca do njega se i vidi
elektronsko micenje retrovizora i dodatni potenciometar
za pojacavanje odnosno snizavanje jacine zvuka radija.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ovo gore di pice Sti to je velika hladnjaca koja hladi motor
da se nebi pregrijao (tu hladnjacu prijašnji model nije imao
jer nije imao 280 konja odnosno 206 kilovata kao ovaj model).


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ova crvena spužva koja snjanjuje vibraciju i ujednako izolira
cijeci i sve ostale držace kako nebi oksidirali i još služi kao
toplotni nevodic znaci da topal motor nemože prenjet toplinu na
hladnu cijen npr. vode.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Evo ispod auta slika ima lijep auspud pa malo bliže
motoru se nalazi katalizator, još se vidi i rezervar
i najvažnije se vidi da je od ispod dobro izoliran tako
da bi ovaj auto mogao dugo vremena potrajati s vama.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Evo kako izgleda prednji kraj, dobro na njemu paše ovaj
otvor za raspuhivanje zraka do hladnjace motora.
Dobro je što se kao obican auto s njime dobi i montiran
spojler i ove porlacene ljepe aluminijske felge sa Toyo
gumama (izbor je Tojo ili Michelin).


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Što se tice oko prckanja oko motora da se puno toga
napravit ali se i da ništa od toga napravit, prva alternatia
je novi filter zraka koji zauzima manje mjesta.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


A druga je novi auspuh.
Ovaj auspuh ima jednu cijev koja ide do lonca
i onda id lonca idu dva izlaza.Prije auspuha je
obavezno staviti katalizator jer sa ovakvim bjesnim
autom te nece pustit preko granice.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ovo je jedan od primjera dobro nabrijanih auta.
Dakle Subaru Impreza Sti Sa potencijom koja
ima hidraulicno zatezanje ili olakšavanje sve
po radu senzora.
Skinut je onaj hladnjak na vrhu motora ali je zato
dodan turbo Pro system, masivna cijec koja ide do
bloka motora i jedan najveci filter zraka od simote
sa karboniziranim platnom koji kad pokupi smece u sebe
se da oprat.Tu su još i VeilSide cijevi i prokromne
opruge itd.


I to bi bilo to naravno za danas
ostavite puno kamentara
i vidimo se u novom postu
24.6.2007 godine
nemojte zaboravit doc!!!


Pozdrav svima!!!

Post je objavljen 14.06.2007. u 17:52 sati.