Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/homoblog

Marketing

U svijetu postoji jedno carstvo...

Mozak reagira na objekte i kad osoba nije svjesna da ih je vidjela, no nije dokazano da prikrivene slike tjeraju ljude na kupnju.

(Ipak, to što ne vidite fotke i oglase na ovom blogu ne znači da ih nema).

Prvi su put znanstvenici pronašli fiziološki dokaz da nevidljive slike koje se često koriste u reklamama privlače pozornost mozga na nesvjesnoj razini.

Engleski su znanstvenici ispitali imaju li slike kojih nismo svjesni, a koje ipak dolaze do retine (mrežnice oka), bilo kakav utjecaj na moždanu aktivnost.

Dobili su nepobitne dokaze koji pokazuju da mozak zaista reagira na objekte čak i kad osoba nije bila svjesna da ih je vidjela.

Takvi rezultati istraživanja ukazuju na mogućnost utjecaja subliminalnog reklamiranja (s prikrivenim slikama) na ljudski mozak, ali i ponašanje.

Ipak, još se ne može stopostotno tvrditi da će kontakt s takvim reklamama natjerati osobu da zaista ode do trgovine i kupi reklamirani proizvod.

- Osobno vjerujem kako takav oblik reklamiranja može utjecati na naše odluke, no to je zasad ipak samo nagađanje - izjavio je dr. Bahador Bahrami, jedan od voditelja istraživanja.

Pa eto, ako vas progoni želja da se vraćate na moj blog, možda ste žrtva najgnusnije medijske manipulacije marketinških Nibelunga.


U svetu postoji jedno carstvo

U njemu caruje Drugarstvo

U njemu je sve lepo

U njemu je sve nežno

U njemu se sve raduje


Tamo su kuće od čokolade

Prozori su od marmelade

Tamo svatko radi ono šta hoče

Tamo raste svako voće

U svetu postoji jedno carstvo

U njemu caruje Drugarstvo

Naslovna tema soundtracka, emisije za decu " Kocka, kocka, kockica" - TV Beograd , cca. 1970.

Post je objavljen 13.06.2007. u 17:54 sati.