Mozak reagira na objekte i kad osoba nije svjesna da ih je vidjela, no nije dokazano da prikrivene slike tjeraju ljude na kupnju.
(Ipak, to što ne vidite fotke i oglase na ovom blogu ne znači da ih nema).
Prvi su put znanstvenici pronašli fiziološki dokaz da nevidljive slike koje se često koriste u reklamama privlače pozornost mozga na nesvjesnoj razini.
Engleski su znanstvenici ispitali imaju li slike kojih nismo svjesni, a koje ipak dolaze do retine (mrežnice oka), bilo kakav utjecaj na moždanu aktivnost.
Dobili su nepobitne dokaze koji pokazuju da mozak zaista reagira na objekte čak i kad osoba nije bila svjesna da ih je vidjela.
Takvi rezultati istraživanja ukazuju na mogućnost utjecaja subliminalnog reklamiranja (s prikrivenim slikama) na ljudski mozak, ali i ponašanje.
Ipak, još se ne može stopostotno tvrditi da će kontakt s takvim reklamama natjerati osobu da zaista ode do trgovine i kupi reklamirani proizvod.
- Osobno vjerujem kako takav oblik reklamiranja može utjecati na naše odluke, no to je zasad ipak samo nagađanje - izjavio je dr. Bahador Bahrami, jedan od voditelja istraživanja.
Pa eto, ako vas progoni želja da se vraćate na moj blog, možda ste žrtva najgnusnije medijske manipulacije marketinških Nibelunga.
U svetu postoji jedno carstvo
U njemu caruje Drugarstvo
U njemu je sve lepo
U njemu je sve nežno
U njemu se sve raduje
Tamo su kuće od čokolade
Prozori su od marmelade
Tamo svatko radi ono šta hoče
Tamo raste svako voće
U svetu postoji jedno carstvo
U njemu caruje Drugarstvo
Naslovna tema soundtracka, emisije za decu " Kocka, kocka, kockica" - TV Beograd , cca. 1970.
Post je objavljen 13.06.2007. u 17:54 sati.