Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ljelja

Marketing

Ravnopravnost spol(t)ova

Činjenica je da su od 263.000 nezaposlenih 161.000 žene! burninmad U našoj slobodnoj, kultiviranoj i uljuđenoj zemlji. Da bi se zaposlile ženama je na razgovoru za posao najvažniji odgovor na pitanje o rasporedu i učestalosti dijeljenja užitka s partnerom i da li će pri tome tražiti (i dobiti) kondom ili ne. headbang Samo u tom trenutku poslodavci smatraju ženu ravnopravnom. Pitate zašto to mislim? Pa zato što je to jedina situacija kad joj dozvoljavaju da diktira vlastite uvjete! Koji privid, poslodavci zapravo samo proširuju svoj „mužjački“ teritorij. I obilježavaju ga nižim plaćama. mad I drpanjem u prolazu, bezobraznim nametanjem. mad I žene bi još trebale biti zahvalne!
Koji licemjeri, pa svojim vlastitim jadnim polovicama ne dozvoljavaju toliku slobodu odlučivanja i baš ih briga hoće li kod ginekologa na devet mjeseci ili samo dva dana! Dva dana su poželjnija. Brže su na raspolaganju. puknucu

Uredili su svijet po svojoj mjeri i njime ravnaju. Zato su mu skratili vijek trajanja. bang Al' dok je još tu treba još malo kopati, spaliti, istrijebiti, izrovati, zagaditi, preprodati. A kako je mužjaka malo previše i baš svi u ovo današnje demokratsko doba hoće biti alfa mužjaci treba smisliti nove načine osvajanja teritorija. lud A i rat je, uglavnom, izašao iz mode. Barem u "prosvijetljenim" dijelovima svijeta.
Kugla ipak ima ograničenu površinu pa se bitka za teritorij i posjedovanje preselila na druga područja. Postoje novi načini širenja teritorija, uvjetno rečeno, no za širenje vlastitih gena nisu dovoljni! Tu frustraciju treba onda sublimirati! naughty
Više novca, kuća, jahti, bazena, umjetnina u skrivenim trezorima. Treba postrić zadnji pramen s ovce i još da ti ona zahvali što se smrzava! Obično strižu žene. headbang U tom se slažu sve religije, ideologije, ukratko, svi gaćani. burninmad
Trgovina je jedno od najjačih oružja za ostavrenje tih snova. Al' nezasitnosti nikad kraja. Nije dovoljno prodati jedan par cipela dvonogom stvorenju, treba od njega napraviti stonogu. Kako je to fizički neizvedivo, a ni estetska kirurgija nije dotle došla, izmislili su reklamu. rofl
U bezpoštednoj borbi za kupca dozvoljeno je lagati jezikom i slikom. Bezgranično. Jeste li primijetili da se 95% reklama koristi ženskim oblinama ili aluzijama na njih? I kad se roba prodaje muškarcima ali i ženama. Muški vojaerski san? eek I ni jedan jedini put žena nije pametna, ona je samo lijepa, meka i podatna, ohhh... rofl Po kriterijima papana čija mašta i sposobnost življenja nije odmakla dalje od Neandertalca. Toljagom po glavi, povlačenje za kosu i pravac pećina. Onda se Neandertalac probudi u 21. stoljeću i u zamjenu za toljagu smisli reklamu za kozmetiku jer ona to zaslužuje. burninmad Prvo joj oduzmeš mogućnost raspolaganja sobom i vlastitim vremenom, a onda joj pod krinkom brige za dobrobit njenu, prodaješ lažnu mogućnost kontrole vlastitog života! burninmad
U jednoj teglici!
Ne stane to u jednu teglicu, ma ni u tri. To je mjera mužjačkog uma! E da, svak mjeri svojim metrom namcor
Onda se pojavi reklama za pivo u kojoj jedan mamlaz telećeg pogleda veli da je i on to zaslužio! rofl Bogme je, gram pameti, a ni ostala dvojica ne odaju bolji dojam. rofl Ni onako retuširani. rofl
Brinite o sebi!
Čak i na reklami za wc dezodorans ženska bluzica je raskopčana do čarobnog ureza. Zamislite muškarca u toj reklami s tekar centimetar, dva, otvorena šlica rofl
Ova parodija parodije, kao i sve ostale reklame, mogu se sažeti u jednu rečenicu:
Ženska, ja sam jedini, pametni, duhoviti, sposobni, svemogući bog tvoj i ne imaj drugog boga osim mene hebež....oga!

Siroti mulci, ne shvaćaju da su pomoćna radna snaga koje ima na svakom koraku!

Još je Diogenes tražio čovjeka sa svjetiljkom i po danu!


SmileyCentral.com



Post je objavljen 12.06.2007. u 21:45 sati.