Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/homoblog

Marketing

OSTVARENJE ILI ISPUNJENJE ?



Pitanje je sad !


Ostvariti (što,se)

1. učiniti da što zaživi
2. pretvoriti u stvarnost
3. postići rezultat koji pruža zadovoljstvo
4. pretvoriti u vrijednost


Ispuniti (se)

1. postati pun
2. proteći u vremenu
3. biti pun dojmova, prožeti se doživljajima, dojmovima i osjećajima

„HRVATSKI ENCIKLOPEDIJSKI RIJEČNIK“




Ostvarenje postavljenog (zadanog) cilja rezultira zadovoljstvom postignutim.
A što je postignuto to je i prošlo.

Ta spoznaja otvara novu prazninu i otpočinje novi ciklus ostvarivanja.
Takvo cikličko poimanje svijeta svojstveno je također i potrošačkom mentalitetu današnjice.

Marketinški gurui, indoktriniraju ideje Ostvarenja zaglušujućom bukom medija masovne komunikacije.
„Ostvarite snove“ prikriven je motiv stotina poruka koje svakodnevno primamo ne odlučujući sami o tome.

Lišeni mogućnosti samoobrane, ne sluteći, upijamo stotine informacija ispunjavajući svakodnevne obaveze.

Danas je i vožnja tramvajem pravi rasadnik ideja i stavova.

Kuda god oko seže, pogled će pasti na dopadljivu, ponekad duhovitu, ponekad provokativnu promidžbenu poruku.
Jesmo li svjesni njezine sugestivnosti dok naivno jurimo u smiraj dana željno očekujući zasluženi predah.

Predah u opuštanju i okrepljujućem snu ? No što nas tamo očekuje ? U našim snovima !
Našim?

Veći stan, brži auto, trovremenska frizura, jeftinije lubenice, uloga u filmu, besplatni impulsi, plaćeni sex,
tablete za smirenje, adrenalinska terapija, mekši omekšivać, tvrđe spolovilo, ravniji trbuh, zaobljenija stražnjica,
brza hrana za sporiju probavu ....

E pa dajte onda – OSTVARITE „VAŠE“ SNOVE – samo naprijed !


Život nema smisla, život jest smisao.

Ispunjavati se, proticati u vremenu, biti pun dojmova i osjećaja, postati pun.
Vrijedi pokušati.

Vrijeme i energija utrošeni u Ostvarenje zbroj su izgubljenih trenutaka vječnosti.




Post je objavljen 07.06.2007. u 08:10 sati.