RECENZIJA: RIHANNA *upgraded*

Rihanna - Push Up On Me.mp3
Da sam kojim slučajem dobio listu albuma koje ću recenzirati prije nego sam ih preslušao, ovo bi zasigurno bio jedan od onih za koje bih mislio da će biti među lošijima. Ne samo zato jer ne volim Rihannu, nego jer do sada jednostavno nije imala dobre pjesme. Bile su zabavne, moglo se na njih plesati, ali kvaliteta i dugoročnost nije bila na njenoj strani.
Ali tu i tamo pojavi se i dobrodošlo iznenađenje u ovakvom obliku. I dalje nisam ljubitelj pjesama koje odabire za singlove (Shut Up And Drive, koju su producirali Evan Rogers i Carl Sturken) i sličnih, no na ovom albumu ima čak nekoliko izvrsnih trenutaka. Počevši od izvanrednih Push Up On Me, koju je producirao J.R.Rotem i Don't Stop The Music, koju su producirali Stargate, pa do odličnih Sell Me Candy (koju je producirao Timbaland), Hate That I Love You (feat. Ne-Yo), Good Girl Gone Bad, te bonus pjesma Cry. Tu je i, naravno, najavni singl albuma i trenutno najveći hit na svjetskim top listama - Umbrella. Uz spomenutu Shut Up, u nešto slabije trenutke albuma ulaze ostali Timbalandovi radovi i pjesma Question Existing.
Ukratko, loša djevojka je postala dobra, a ne obrnuto. Barem u onom glazbenom smislu. Najbolji Rihannin album do sad i jedan od boljih u svom žanru.
Album je u prodaji od ovog tjedna, a ovdje je pjesma Push Up On Me, meni osobno jedna od najboljih i pjesma koju ne smijete propustiti.
I opet ću spomenuti blogera kojeg sam nedavno komentirao. Ne znam po kojem je kriteriju Rihannu tako odlučno svrstao u r&b glazbu, a još manje o kakvoj kontroli u interpretaciji piše. Naprotiv, bolja "kontrola" vokala od uobičajene ovdje uopće nije vidljiva. Rihanna i dalje pjeva nazalno i na mjestima iritantno, no ovdje je to u drugom planu jer je nadjačana dobrim aranžmanima i produkcijom.

Post je objavljen 07.06.2007. u 02:41 sati.