Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/najsmojaci

Marketing

Pitanja iz psihologije2; novi raspored!!!

1. Što su implicitne i eksplicitne teorije inteligencije?
2.Što je IQ, kako se računa kod djece, što su mentalna i kronološka dob?
3.Kako se računa inteligencija odraslih, što je devijacijski IQ i što je raspodjela inteligencije?
4. Mentalna retardacija
5. Je li inteligencija jedinstvena sposobnost? Koji su intelektualni faktori?
6. Fluidna i kristalizirana inteligencija, koja se razvija čitav život i zašto?
7. Spolne razlike u inteligenciji
8. Što je kreativnost? Uključuje li ona konvergentno ili divergentno mišljenje?
9. Kakav je odnos između inteligencije i kreativnosti?
10. Koji su kriteriji za procjenu kreativnosti?
11. Osobine kreativnih ljudi!


1. Implicitne teorije inteligencije su razvili laici, obični ljudi. Smatra se da je inteligencija dobro baratanje riječima. Eksplicitne teorije su stručne; sposobnost rješavanja problema, inteligentni ljudi uče iz iskustva i logički misle.
2. IQ je omjer između mentalne i kronološke dobi pomnožen sa 100. Testovi za djecu različiti su za svaku godinu djetetova života. Mentalna dob je stupanj mentalnog razvoja djece, kronološka dob je normalna dob.
3. Inteligencija odraslih računa se različitim testovima inteligencije koji se primienjuju tek nakon 16.godine. Devijacijski kvocijent je mjera odstupanja od prosjeka. Inteligencija se raspodjeljuje prema normalnoj ili zvonolikoj raspodjeli.
4. Osobe koje imaju toliko nisku inteligenciju da to dovodi do problema u njihovu priilagođavanju na okolinu nazivaju se mentalno retardiranima. Kvocijent inteligencije im je do 70. Može biti blaga, umjerena, teška i vrlo teška.
5. Inteligencija je organizirana tako da postoji više specifičnih sposobnosti koje su međusobno povezane. Intelektualni faktori su verbalni faktor, verbalna fluentnost, matematičko rezoniranje, numerički faktor, perceptivni faktor, spacijalni faktor i kreativnost.
6. Kristalizirana inteligencija se razvija kroz čitav život, temelji se na iskustvu i znanju, za razliku od fluidne koja je biološki određena.
7. Nema razlike među spolovima što se tiče opće intelignecije, no žene su bolje u verbalnim sposobnostima, a muškarci u sposobnosti razumijevanja prostornih odnosa.
8. Kreativnost je sposobnost nalaženja jedinstvenih i novih ideja. Uključuje divergentno mišljenje, mišljenje u svim smjerovima.
9. Postoji određena povezanost između kreativnosti i inteligencije. Kreativni ljudi su u prosjeku inteligentniji od nekreativnih, no neki visokointeligentni ljudi uopće nisu kreativni.
10. Kriteriji za procjenu kreativnosti su broj ideja ili fluentnost, kreativnost i praktičnost.
11. Kreativni pojedinci su nekonformisti, imaju svoj stil života, način razmišljanja. Oni se igrajući rade, a radeći se igraju.

RASPORED ZA ČETVRTAK I PETAK:

Četvrtak nemamo prva tri sata, a onda: 4. ENG, 5.ET/VJ, 6. KEM, 7. GK
Petak: 1. MAT, 2. MAT, 3.LAT, 4. FIZ, 5. PSIH, 6.BIO, 7. KEM

Post je objavljen 29.05.2007. u 23:52 sati.