Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ribac

Marketing

Pitki seminar

Nemojte me pitati kako, no na seminaru koji je trebao objasniti razliku između privatne i javne ordinacije nekako smo došli do Coca-Cole i onoga što ide u nju.

Na stranu reklama dotičnoj firmi, no mislim da je priča krenula od fragmenta "Promidžbeni materijali u ordinaciji". Kolega koji je držao seminar spomenuo je plakat iz ordinacije koju je posjetio u svrhu seminara, a koji je reklamirao štetnost kiseline na zube i probavu. Kako je danas povećan postotak karijesa i ostalih bolesti, logično je da se nametnulo pitanje kako to da prije nije bilo toliko pacjenata. Neki su logično zaključili da se radi o previše dodataka u hrani i pićima. Naravno, najpoznatiji primjer je bilo prijespomeuto piće. Tada je profesor upitao koji je najpoznatiji sastojak koji se nalazi u već-mi-je-na-vrh-glave-koliko-ga-spominjem pića. I kolega do mene pogleda voditelja seminara ravno u oči te kaže

Jeger <- klik Xiola, klik

Živjela studentarija!

Pozdravno, Ribac

Post je objavljen 29.05.2007. u 19:00 sati.