- Usaditi u srca djece, mladih i odraslih trajnu želju i potrebu za mirom i nenasilnom komunikacijom;
- U svrhu stvaranja kvalitetnih odnosa s drugima sve polaznike podučiti i naučiti oblicima komunikacije i ponašanja koji im mogu pomoći da u raznim životnim situacijama uoče problem, pristupe mu na konstruktivan način, ponude rješenja i pređu na njegovo rješavanje;
- Ekološkim i etnološkim sadržajima stvoriti ljubav i trajnu želju očuvanja prirodnih ljepota, te razviti poštovanje prema svemu iz čega smo nastali i prema svemu ka čemu idemo – prema prošlosti i budućnosti, prema vlastitome i prema tuđemu;
- Regionalni razvitak i međuetnička komunikacija.
ZADACI:
- razvijanje sposobnosti i vještine komunikacije i kooperacije;
- analiza dinamike nastanka i kreativnog rješenja konflikata;
- ovladavanje postupcima i tehnikama nošenja s vlastitim negativnim emocijama (ljutnja, bijes…);
- razvijanje odgovornosti za vlastite postupke;
- razvijanje autonomnosti u ponašanju, učenju i stvaranju;
- razvijanje pozitivne slike o sebi i osjećaja vlastite vrijednosti i ljudskog dostojanstva.
METODE RADA:
Osnovna koncepcija rada zasniva se na spoju iskustvenog i cjelovitog socijalnog učenja.
- Iskustveno učenje metodom „vlastite kože“ kroz igru, simulaciju i akciju. Ovom metodom kod sudionika potičemo izgrađivanje u životu neposredno upotrebljivih psihosocijalnih znanja nasuprot pasivnom primanju knjiškog znanja.
- Cjelovito učenje podrazumijeva procese koji integriraju sve psihofizičke mogućnosti sudionika: tjelesno izražavanje, osjetilnost, emocije, sjećanja i intelekt. Povezuje razumijevanje svijeta s razumijevanjem sebe i drugih, znanje činjenica s moralno-etičkim i socijalnim svijetom.
- Socijalno učenje podrazumijeva grupnu komunikaciju i interakciju u kojoj se mogu razmijeniti iskustva, razvija se suradnja, suosjećanje i tolerancija.