RECENZIJA: FEIST

Feist - The Limit To Your Love.mp3
Leslie Feist kanadska je kantautorica koja nastupa samostalno pod umjetničkim imenom Feist, ali i kao članica kanadske inde rock grupe Broken Social Scene.
Svoj debitantski album, Monarch (Lay Your Jewelled Head Down), objavila je 1999.godine, no album više nije u distribuciji, unatoč relativno uspješnom nasljedniku. Njezin drugi po redu studijski album, izvanredni Let It Die, nametnuo se kao jedan od najboljih kanadskih albuma iste godine, a osvojio je i dvije Juno nagrade (najbolji album alternativne glazbe, te najbolji novi izvođač). Sljedeće godine pjesma Inside and Out s istog albuma bila je nominirana za singl godine. Odličnom kombinacijom jazza, bossa nove i indie rocka album je osvojio kritiku diljem svijeta, no Feist je ostala relativno nepoznata.
Nakon albuma Open Season, koji je sadržavao alternativne verzije pjesama, te remixeve s albuma Let It Die, a uključivao je i suradnju s The Postal Service, k-os i Kings of Convenience, svoj "pravi" treći album, The Reminder, objavila je prije 3 tjedna, a album je debitirao među prvih 20 Billboardove top liste albuma.
Cijeli album nabijen je emocijama, zanimljivim interpretacijama, a iako je to zapravo album sa razmjerno širokim glazbenim spektrom (elektro-pop, elektro-jazz, folk, indie rock), ni u jednom trenutku ne ostavlja dojam lutanja i praznog hoda. Upravo suprotno, album je punokrvan i čvrst, a svaka pjesma savršeno se uklopila u cjelinu albuma ponajprije jer je središnji dio svake upravo interpretacija. Feist zvuči neodoljivo i senzualno, a raspon interpertacije varira koliko i raspon žanrova.
Za razliku od albuma Let It Die koji se djelomično sastojao i od obrada, ovdje je Feist autor ili koautor svake pjesme osim jedne, a uz Gonzalesa, Letanga, Bena Minka i Mockyja, radila je i na produkciji. Na albumu svira akustičnu i električnu gitaru, klavir i bendžo, a album uključuje i gostujuće prateće vokale, te glazbene goste na violini, harfi i violončelu. Ako tome dodamo i bogate melodije i aranžmane, uz sve spomenuto, treba li išta drugo reći.
Teško je izdvojiti neki posebno dobar trenutak na albumu, jer je većina albuma upravo posebno dobar trenutak. Ali i staviti pjesmu ovdje, jer je svaka priča za sebe i nedovoljno reprezentativna da bi dala sliku cijelog albuma. Odlučio sam se u konačnici za The Limit To Your Love, meni osobno jednu od najdražih.

Post je objavljen 24.05.2007. u 02:29 sati.