Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/allisjustfine

..: ....prokockaj dane i ispijaj noći jer jednoga dana to više nećeš moći..:..

Hello ljudi, evo da vam se malo javim dok san nadrogirana tabletama i svim tim kapima koje trenutno moram koristiti jer sam BOLESNA.... Uglavnom, biti bolestan i umirati od glavobolje nakon ovakvog vikenda se isplati!!! Ako ste čitali postach prije, onda znate da sam bila u Splitu na dva dana i bilo je fenomenalno. Naš profesor se maksimalno trudil da nam predoči sve povijesne trenutke, ali iskreno nas baš to i ni preveć zanimalo. Bez obzira na to, profa je super i svaka mu čast. Da nema njega, mi iz 1.e bi bili bez izleta ove školske godine. Prvi dan smo bili malo i umorni, s obzirom da smo krećali u 5 sat ujutro to i nije neko čudo. Prvi put smo stali u Lici i smrzli se ko......... Bilo je čak +2.5 stupnjeva, ali bez obzira na to Lara i ja smo jele sladoled u toplini kafića na benzinskoj pumpi. Kad smo došli u Split, malo smo ostali paf. Toliko govora o sunčanoj i teploj Dalmaciji puno obećava a kad tomo oblaci i naravno ništa od plaže. Teplo je bilo ali opet... Va hotel smo došli tek oko 6-7, neznan već.... Uglavnon, pogledajte ove slučajnosti: riječani dojdu va Split i smeste sa va hotel Zagreb, ki je usput čisti promašaj i rađe bi preporučila kampiranje u parku iza hotela nego njegove sobe. Nas to i ni preveć zanimalo, ali priznan da smo bili malo razočarani. Hrana je bila koma ali smo zato imale dobar pogled na košarkaše preko puta...... Navečer smo planirali neki mali tulum ili grad pa smo na kraju ipak rađe šli dole na plažu. Bilo nan je super, pjevali smo, zezali se i na kraju je par nas ušlo u more a najhrabriji su se i okupali..... Kasnije u sobama neki su odmah zaspali ali su se ubrzo i probudili puni kalodonta, kreme i sličnih stvarčica koje služe toj svrsi. Va našoj sobi se "sasvim slučajno" pojavili i jež i to va posteji moje frendice... Umirali smo od smiha dok je ona bila na smrt prestrašena... Ja sam zaspala tamo negdi oko 2 ko i većina cura dok su dečki odlučili opet posjetit plažu. Usput, držala san svjećicu..... Drugi dan smo odmah nakon doručka krenuli. Još smo bili va Zadru, Trogiru... Uglavnon, bili smo pošteno umorni tako da je većina nas pozaspala va busu. Još se neč desilo va Trogiru ali je bolje da to ne širin okolo, to znaju samo skoro svi.... Vezano je uz mene, jedan predmet i pomorsku školu..... Došla sam doma oko 10 i pol i išla sam vježbat matku jer san drugio dan pisala pismeni a još mi je i škola jutro tako da se pondijak nisan ni trudila ni stigla na prvi sat.
To je to o vikendu....

Ovo mi je ful dobra pjesma ali je samo dio:
ne postoji bol tako duboka
da slomi moju dušu na pola
ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa
ja idem dalje kao ranjena vučica.....
ja živim posvom
što mi donese svaki dan
sama i svoj, nikom se ne opravdavam
život i ljubav, to se ne baca pred stopala
ja to dobro znam, jednom sam probala
ne postoji bol tako duboka
da slomi moju dušu na pola
ja idem dalje, tvrdoglavo iz prkosa
ja idem dalje kao ranjena vučica.....

Evo, toliko od mene... Sad se bacam na učenje jer sam sad doznala da moram odgovarat fiziku ako ne mislim na popravni tako da neću brzo na net a i nacionalni su tu i ispitivanja......... ma ne moram vam ni govorit, znate i sami.......

Post je objavljen 23.05.2007. u 10:12 sati.