RECENZIJA: MAROON 5

Iskreno, dao sam se zavarati pjesmom Makes Me Wonder. U recenziji koju sam objavio čim je pjesma procurila na internet, pohvalio sam pjesmu i dao joj 4+. Slijedom toga, ali i solidnog debitantskog albuma, očekivao sam puno od ovog. Međutim, spomenuta pjesma ne samo da je najbolji trenutak na albumu, nego se na albumu jedva može naći trenutak koji je barem približno toliko dobar.
Iako prvotno najavljivan kao bitno drugačiji album od prethodnika, a inspiriran umjetnicima kao što su Talking Heads, Prince, Michael Jackson, pjesme bi se bez ikakvog problema uklopile na album Songs About Jane.
Songs About Jane je bio dobar album. Iako je uglavnom obilovao brzopotrošnim pop pjesmicama koje su se fino upakirane u rock aranžmane prodavale pod rock, a s rockom nije imao nikakve veze, imao je neku čvrstinu. Zvuk koji je osvajao na prvu i koji je bio nešto što su svi znali da nije bogznakako kvalitetno i originalno, ali je bilo zabavno i slušljivo. Album se prodao u preko 4 milijuna primjeraka samo u Americi, a u preko 8 milijuna u cijelom svijetu, a grupu lansirao među glazbene megazvijezde.
Preslušavajući album nije teško zaključiti kako će i ovaj zasigurno ponoviti komercijalni uspjeh prethodnika. Ako zbog ničeg drugog, možda samo zbog činjenice da neke fore ipak upale dvaput. I čak ne mogu reći da vidim neke izrazito negativne kritike. No problem koji ja vidim u tome je upravo slijedeći: kategorija fore koju su prodali jednostavno nije takva da bi kod mene upalila dvaput. Pjesme su dosadne, isforsirane i naporne za slušati a interpretacija je na mjestima dovedena do granice nepodnošljive iritantnosti. I da, jasno mi je da je to zaštitni znak grupe. Ali imam osjećaj da ga se ovdje forsira na sve moguće i nemoguće načine.
Da stvar bude gora, jedine pjesme koje su uopće vrijedne pažnje - podsjećaju na neku drugu, bilo da se radi o nekoj staroj pjesmi Maroon 5 bilo da se radi o nekim drugim izvođačima. Radi se o pjesmama Little Of Your Time, Wake Up Call (koja je ujedno i nadolazeći singl), te Won't Go Home Without You.
Kao producenti na albumu pojavljuju se Mike Elizondo i Mark "Spike" Stent. Album je u prodaji od sljedećeg tjedna.

Post je objavljen 15.05.2007. u 02:20 sati.