Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludacha001

(= YEA!!!!! USKORO ĆE LJETO!!!!! =)

EJ KOKE!! Kaj ima? =) ..... eto ja se prije par sati probudila... he he..... hvala bogu još samo malo idemo u fucking školu... =) =) .....-. ;) jee.... a poslje škole..... PARTY!!!!!!smokinnjamiparty Nemam nijedan popravni (zasad)..smijehsmijeh pa ću uživati u praznicima...... u šestom mjesecu ću vjetojatno na praksu u AKD, u sedmom ću na more.. =) yea..nutnaughtythumbup.. u zadar...a možda ove godine odemo sa maminom frendicom na krk... uh uf... =) (a ja bi kod šime u makarsku) cerekcerek.....8 i 9 mjesec sam zabilježila pod tulume i druženje sa frendovima... =) to je ok!!!!!! ;) ...... I LOVE SUMMER!!!!! thumbupcerekcerek

Ovako vam izgleda jedan od mojih dana na moru:
-ujutro se ustanem oko 9h ... pa doručkujem..... i juriš na plažu.......... tam je lepo.... neki tovari nekad dobacuju neš.blablablabla.. a kaj mene briga... meni je sam bitno da se vratim u zagreb živa i zdrava...=) ...... na plaži sam do 14h.... tam sam sa sestričnom....thumbup.. kad odemo u more plivamo od jedne do druge rive.... =)..yesyes. a daleko je to.... nekad znamo otić do nekog otoka pa se tam malo sunčamo.... =)...... ah najbolje je u ninu.... tam je na kilometre plićak...a onda odjednom metri dubine...a sa druge strane je ono ljekovito blato..ludlud. zakon..... jednom smo se namazale sa tim blatom po svud pa smo trčale po plaži...nutludlud. ljudi su mislili da su oni bolesni da si neš umišljaju... he he.... a kaj ćeš ima i takvih..... na moru mi nikad nije dosadno... srećom ima tam nekih frendova koje znam (iz zagreba su)... =)....... popodne se vraćamo kući na ručak...njaminjami.. pa se odmaramo..zijevzijev... ja i sestrična il se kartamo il se poljevamo vodom il se sunčamo.... ma ludo nam je........... oko pol 17 se vratimo na plažu...... nakon dobrog odmora pod zrakama sunca odemo u more i izranjamo školjke.... a male su slatke.... =)..... nekad se odemo voziti sa čamcem...... na plaži nam dođe onaj sladoledar pa nam je super..njaminjami.. =) ....... oko 19 se vratimo doma... večeramo, pa se spremamo za van...... nekad odemo u neki birc..partyparty. a nekad znamo otić i na noćno kupanje..... =) fora....... i tak prođe mi nekako ti dani......... na moru ti netreba ni televizija ni telefoni... ma nikaj.... PLAVA LAGUNA... he he...... thumbupthumbup
.. nekad znamo otić u centar zadra..... na tržnicu, pa odemo do zadarskih orgulja.... baš su super..... =)........ ludo nam je u centru.... kupim puno razglednica pa ih pišem kad dođem doma..... =).... ljepo.... da mogu živjela bih na moru..... al ni zagreb nije tako loš.... =)..... lep je to grad.yesyes.. sam što je na moru isto ljepo..... prije dvije godine su nam uredili plažu i sada imamo lijepo šetalište... predivno je... inaće sam na moru tjedan dana...... da mogu ostala bih cijeli mjesec..... =)...... uvjek ljepo pocrnim..... smršavim i super mi je..yesyesthumbupthumbup.. =)

aj papa... komentirajte il mi pišite kako vi provodite svoje praznike..... =)thumbupsmijehcool
AJ PAPA.... PUFACHkissmahwavekisskisscerekwavehrvatska

Post je objavljen 13.05.2007. u 14:04 sati.