Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jja

Odmor na Rajni

Oni koji prate ovaj blog duze znaju da je ovo moj drugi odmor tamo. Za ostale podsjetnik na tekst od 01.05. prosle godine ima puno slika pa ce ih vecina biti putem linka a svega 10-ak u punoj velicini ovdje. Slike nemaju neku tehnicku vrijednost jer mi je pravi fotic (onaj s par kila objektiva) ostao doma pa sam slikala minijaturnom sony digitalnom kamerom. No emotivnu vrijednost imaju veliku.
Za vise informacija http://www.schloss-rheinfels.de/
Obratite paznju na linkove u tekstu, iza njih se krije nekoliko desetaka fotki.
Jako nam se svidjelo, predivna priroda, regionalna friska klopa, mir, tisina, mala slikovita sela. Koja cete lako razgledati na ovim hotelu pripadajucim skuterima. Njemacka sa svoje najljepse strane. Jest da sam za te novce mogla dobiti tjedan dana Egipta ali ponekad je mnogo ljepse upoznati vlastitu drzavu a ne da turisti o istoj znaju vise od nas samih. Pogled na Rajnu i najbolje njemacke vinograde, bilo da ste dosli na romantican vikend, krimi veceru ili literarni tjedan. Ne, nisu jeftini. Ali su odlicni. Kreveti sa pravim perjem, osoblje nevidljivo. Necujno. Ali uvijek pri ruci kad treba. Biocertifikat zbog soba bez elektrosmoga. U posjedu obitelji Ripp desetljecima. Isplati se uzeti skuplju sobu jer s njom dolazi i bozanstven pogled na Rajnu i na brodove, kazu da dnevno ovuda prodje preko 300 brodova, pola turistickih pola transportnih. Ah da, na urlaub me natjerao zakoniti. I to pod mus. Neplanirano. Da mu se ne skrsim od obaveza.
Mozete besplatno dobiti role, vespu, bicikl, nordic walking opremu i vodica. Tko zivi u okolici moze za svega 18 eura uzivati u wellness-oazi citav dan. Ili kupiti mjesecnu kartu za 49 eura. Dvorac je sam po sebi spomenik kulture pa shodno tome odsjedate u srcu iste.

Hotel pripada lancu "romanticnih" hotela koji pored ostalog moraju imati kuhara sa pet zvjezdica, ne smiju imati puno soba, dakle usluga i pristup je individualan, imaju wellness ponude i zasticeni su spomenici kulture.
Samo mjesto je pod UNESCO zastitom kao prirodna i kulturna bastina (sto je i Ohrid, primjetiti cete moju ljubav prema UNESCO bastini). Ovdje necete otici ako vam je zelja provesti ekonomican odmor, jer oni jesu sve ali jeftini nisu - ali, ukoliko si zelite priustiti nekoliko zaista posebnih dana, svakako preporucam.
Pogled na balkon jednog od dvorcu pripadajucih restorana, ovdje cete vecerati sami sa izabranikom srca vaseg, ovo zovu prosidbeni balkon - kazu da je nemali broj puta inspirirao na prosidbu, dok vam pogled puca na rajnsku dolinu i svjetla u dolini.

Ovo je vremenska prognoza koju sam na njegovu zamolbu slikala, za one koji znaju njemacki, skuziti ce vic.

Dvorac je usred sume, mir i tisina, tako da kad nismo bili u sobi ili na bazenu, onda smo bili u setnji...jos setnje

Jedno krilo hotela i u istom dvoristu najveca povijesna ruina u Njemackoj, dvoriste hotela.

Jos povijesti, i jos ulaz u wellness oazu

Poruka onima koji wellness na pogresnom mjestu traze....

Vocni cajevi i voce su besplatni a ako se saunirate kao mi, itekako cete izmedju ponovljenih odlazaka u saunu cijeniti nadomjestenu tekucinu. I solarij je besplatan. Ali znate sto o tome mislim. Svakih 20 minuta necujno osoblje donosi brdo cistih, toplih rucnika. Tusevi iznutra.

Sauna, zagrijane lezaljke

Parna kupelj

jos jedan kutak za opustanje, a ako vam se cita

Bazen:

i jos, i jos. I jos.

Detalj - soba za sluzincad, jos detalja, dvorska apoteka, ulaz u katakombe, pogled iz sobe, Jugendstil vila koja isto pripada dvorcu. Predvorje

i jos. U pozadini ove fotke, lijevo se vidi crvena masina za rezanje prsuta, tu nam se svako jutro rezao domaci prsut, susen na pravoj buri, ocima bi ga jeo. Kako nije beg cicija, ja sam si na njemu dala svako jutro ispeci 2 jaja, od tkz Eier-Dame koja je u svojoj nosnji i pokretnom ognjistu isla od gosta do gosta i ispunjavala frisko pecene zelje. Na oko, omlet, sa sunkom, sa rakovima, sa vlascem. Dorucak na srebru, marmeladu rade sami.
Naravno da sam gustala i u friskim sparogama onim uzgojenim i onim divljim, kuhar ih spremao na nasem stolu i ja sam zabrijala da sam naucila kako se to radi, do doma sam ipak sve zaboravila.

Detalj iz restorana

i jos jedan,
zaduzen za ognjiste

Hodnik
ispred nase sobe. Pogled s prozora. I na drugu stranu.

Svaka soba nosi ime poznate plemicke obitelji iz okolice i broj sobe je ovako oznacen
, a na ulazu u hodnik plan i raspored soba izgleda ovako: i ne nemaju 200-tinjak soba nego svega nekoliko, iako sama brojka na vratima lako zavara.

Sto uciniti s nekim tko doma stalno nesto kemija, popravlja, farba, slaze i to sve mnogo bolje nego bi nam majstori ikad slozili, ipak je i on bas kao i ja rob perfekcionizma te iako godinama nismo trebali platiti tudju pomoc ni za sta i ustedio nam brdo love ipak od svoje muskre prirode tesko da moze pobjeci pa mi je "zbastlao" kovanicu na poklon.

Trajekt povezuje dva mjestasca svakih 15 minuta.

Vlakic koji nas je spustio s brda do rijeke i vratio nas natrag. Iz Kuce Mercedes, cisto da se zna, ne dam se ja u bilo cemu kucirati.

Terasa za dorucak, isto sa pogledom na cijelu rajnsku dolinu. Dva dana je padala kisa pa su i slike takve, ali nas to nije smetalo, ovo je ionako bio zamisljen kao jedan od odmora kod kojih se ne izlazi iz hotelske sobe.
pred kisu, a da bi ugodjaj proslih vremena bio potpun u mnogim kutevima gdje najmanje ocekujte docekalo bi vas nesto ovakvo.

Ponuda lokalne pekare, kolaci spremljeni na tradicionalan nacin od pravih jaja sretnih koka s pravim mlijekom a ne dehidriranim zutanjcima i mlijekom u prahu kako je danas sve vise obicaj. Ovoj zeni bi to bilo ispod casti, ona ovaj obrt drzi 30 godina i dok je nje kaze biti ce kako treba. Komad kolaca 1 euro. Vrata do, ista obitelj vodi pekaru, nude 50-ak vrsta kuha sto je puno kad se uzme u obzir da je citavo mjesto skup 50-ak kuca, cijene su postene i kruh je tradicinalno dobar. Sloziti ce vam sendvic na brzinu od domace sunke i jaja, ako zelite kavu, moze i to, ta upravo je za sebe frisku skuhala, a ako zelite pogledati preko 50-ak vrsta poruculanskih vrceva, moze i to...za svaku novu vrstu kruha nagradila se novim finim komadom, my kind of girl cerek

Cafe Antik, dvorska slasticarna, predivna starinska domaca, topla atmosfera. Kolaci kakvih samo u ovoj drzavi ima, svaki komad namjestaja prica pricu, servirano ce vam biti iz najfinijeg porculana (Augusta salica prica posebnu romanticnu pricu) kojeg su napravili bas za ovaj dvorac. U samom dvorcu kao i svim pripadajucim objektima, svo osoblje je u srednjevijekovnim haljinama. U slasticarni se cuju otkucaji sata, kako vrijeme ovdje USPORENO prolazi, ne usudjujuci se remetiti ovaj mir i tisinu. Medvjedici su naravno Steiff a spustite li se u selo podno dvorca, mozete razgledati i cukreni mali lutkarski muzej. Ovdje je sve autenticno, hvala dragom bogu McDrek nismo vidjeli nadaleko ni nasiroko, u kuhinji mozete pogledati kako se kolaci rade na tradicionalan nacin.
Ponuditi ce vam 10-ak vrsta poznatih svjetskih vrsta kave, imaju komodu sa zanimljivim knjigama svih zanrova, jer nije nista neobicno da se na kavi zadrzite 2,3 ili 4 sata jer ste se udubili u knjigu. Da, bas takav odmor nam je trebao.

Tal der Loreley - jedna od najprometnijih rijeka na svijetu
Rajna, jos, s prozora

Jedan od mnogih lokalnih restorana, cukreno sredjen iznutra, opet osoblje u nosnjama...

Ovo je najveci viseci sat-kukavica na svijetu, kao sto vidite do tad sam nasla i datum na kameri.

Ne, nas sljedeci odmor nece biti u Hrvatskoj, nama je nazalost Hrvatska preskupa. Umjesto tjedan dana Jadrana biram radije 2 tjedna Egipta ili Tunisa i jos ce mi ostati par stotina eura razlike u cijeni. Tuzno ali istinito.

DODATAK: zaboravila sam prethodno staviti sliku uredjaja koji me odveo u "dubinsko" opustanje smokin

navodno pola sata na ovome nadomjesta vise od 2-3 sata sna ili cak opusta vise. Vodjena meditacija.
Vise o tome ovdjehttp://www.brainlight.de/ i http://www.lachpage.com/mindmaschine.htm
Na ovom zadnjem linku je objasnjena cijela filozofija istog. Ugodna i efektivna metoda, poznata pod imenom wellness za mozak. Sluzi i kao pomocna metoda kod nekih intenzivnih nacina ucenja, memoriranja itd.

Post je objavljen 16.05.2007. u 13:17 sati.