RECENZIJA: AMERIE

Amerie je jedna od rijetkih glazbenica za koje možemo reći da je napravila tri prilično različita albuma, a da su sva tri ostala unutar istog žanra. Istina, onaj prvi mogao bi se okarakterizirati kao klasični r&b, a njegovi nasljednici- suvremenim r&b-jem, no raskorak nije bio toliko velik da bi se moglo reći kako nije izgradila neki svoj identitet i prepoznatljivost.
Teško je međutim ne primjetiti kako se na ovom albumu ipak malo izgubila. Ima na njemu dobrog materijala (ili barem onoga od čega se mogao napraviti dobar materijal), no u konačnici ne izgleda toliko dobro kao što sam očekivao.
Zlobnici će se sigurno osvrnuti na neke tekstove s njezinog mixtapea, gdje nam je jasno dala do znanja da je ona jedna jedina i da ju neke tamo ženske neprestano kopiraju. No najveća ironija je upravo u tome što dok je pisala takve tekstove, izravna konkurentica objavila je jedan od najboljih albuma prošle godine, na kojem čak ni glazba Richa Harrisona ne zvuči loše, a Amerie je ostala ta koja se ne može osloboditi okova koje si je stvorila pjesmom 1 thing . Nekoliko pjesama podsjećaju na dotičnu, a za sve one koji još uvijek možda nisu čuli istu, nakon tisuću i jednog remixa, evo nam pjesme kao bonus i na ovom albumu. Mogao bih naravno biti još zlobniji i reći da je to najbolja pjesma na ovom album, ali 1 thing je stara priča, pa ju neću uopće uzimati u obzir tijekom konačne ocjene.
Album ima nekoliko problema. Prvi - interpretacija. Amerie viče, vrišti, sva je previše prpošna. I ne bi to bio toliko problem da se ne ponovi na nekoliko pjesama. I da to ima neku svoju svrhu. Jedini efekt koji postiže upravo je neuvjerljivost i isforsiranost, što je šteta jer Amerie ima jako dobar vokal. Upravo zbog toga, najbolja pjesma na albumu je pjesma Crush. Kao što sam već spomenuo u recenziji pjesme, nevjerojatno je zadovoljstvo slušati ju tako smirenu, uvjerljivu i zavodljivu. Pogotovo nakon nekoliko iscrpljujućih pjesama koje joj prethode na albumu.
Drugi problem je produkcija. Nedostaje neke čvrstine, preciznosti, ali i jasnoće melodije.
Da stvar ne bude tako crna kao što možda zvuči, ima jedna neobična zanimljivost na ovom albumu, a to je da, koliko god je ovo u cjelini tek prosječan album, skoro svaka pjesma ima neku zanimljivost, bilo da se radi o nekom pripjevu ili pre-chorusu ili strofama. Some Like It, That's What U R i When Loving U Was Easy samo su neke od pjesama koje imaju tu određenu zanimljivost u nekom dijelu. Nažalost, ni jedna međutim ne ostavlja dojam snažne, jake i cjelovite pjesme.
Među dobrim trenucima albuma ističe se još i Paint Me Over. Ne mogu ipak zamisliti da ijedna pjesma s ovog albuma ostvari neki uspjeh. Čak ne nužno onaj komercijalni, jer to nije mjerilo (niti bi trebalo biti). Barem onaj na radiostanicama.
Uz Amerie, na albumu su radili The Buchanans, Len Nicholson, One Up, Curtis "C note" Richardson i drugi. Album je u prodaji od sljedećeg tjedna.

Post je objavljen 08.05.2007. u 22:40 sati.