Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drakonnelvra

Exkurzija

U četvrtak smo krenuli na putovanje u Dubrovnik. Prosjedili smo u busu preko 12 sati. Stali smo jedino na slapovima Krke i na odmorištima za piš pauze. Išli smo u Šibenik. Moram li napomenuti da je razgledavanje starih zgrada bilo živo mučenje? Yup, moram. rolleyes lud zijev nut I, dakako, svi su jedva dočekali dolazak u hotel. smijeh wink Smještaj nije bio loš, al nije bio ni baš najbolji. Nismo imali tople vode pa sam se tuširala u hladnoj. namcor eek bang headbang Navečer smo išli u disko. zaliven Ne planiram vam reć kako je glupo bilo. Puštali su samo smrdljive cajke namcor lud zaliven zijev blabla mad headbang no bang puknucu nono eek rolleyes nut Crkla sam od užasa, al sam svejedno plesala, na neke pjesme koje znam, recimo od petra graše i na jednu super, onu iz filma striptease. Ma znate, onu koja ide sweet dreams are made of.... Probat ću je nać. U svakom slučaju, sve obližnje plesačice (čitaj: konkurencija) su bivale pobijeđene. smijeh smokin thumbup party Heh, još sam najbolja. Jebate, da vidite šta mogu napravit s kukovima, to je bolesno. I par sam puta skoro izgubila ravnotežu na plesnom podiju, zbog onog dosadnog UV svijetla zbog kojeg su svi uokolo izgledali ko let lampe. Ja sam bila sva u crnom, pa nisam svjetlila. smijeh Vratili smo se u hotel tek oko ponoći. Zaspala sam ko klada. A iduće smo se jutro probudili (zapravo, mene je Golden probudila, a i učiteljica nam je kucala na vrata) u sedam, pa otišli na doručak. Švedski stol... njam!! njami njami cerek njami njami A onda smo prošli u razgledavanje Dubrovnika. U tom me trenutku ništa nije manje zanimalo od Dubrovnika. Glupost. Padala je kiša, a nas je neki starkelja smrdljivog zadaha koji se osjetio na metre šlepao okolo. Ma ja sam spavala naživo. Da nije bilo Dannyja, vjerojatno i bi zaspala. Kad je onaj smrdljivi starkelja skužio da netko priča, reko je "ko neće slušat nek ode ća". A Danny i ja uglas: "šta stvarno?" U jedan je bio ručak, a do tog vremena smo ja i Golden švrljale okolo po knjižari algoritma i po suvenirnici. Kupila sam igricu za playstation i gel svijeću. Jebena je kiša stalno škropila, tako da sam bila mokra, ali ne baš previše. Pokupila sam prehladu. Dakle, za ručak smo jeli pohano meso i pomfrit. Onda smo trebali ić buljit u Cavtat. Pa smo fino prosvjedovali i riješili se toga. Vratili smo se u hotel. Većina osmaša je otišla opet u disko, al smo mi ostali. Danny je radio pidžama party smijeh party smokin thumbup cool smokin smijeh cool yes wink party smokin party cool !!!!!! Bilo je fora, svi smo bili u jednoj sobi i tamo se pušilo (ne ja) i pilo (ja) i netko je odnekud izvuko kubanku pa smo je sredili. smokin smokin smokin smokin Malo smo se premještali iz sobe u sobu, a na kraju smo ošli spat. Ujutro smo se morali probudit u šest, pa na doručak, pa na dooooooosaaadnuuuuuuuuuuu zijev vožnju busom. Stali smo u Splitu, gdje je Kaka popizdila za nekom robnom kućom u koju ja nisam mogla uć jer sam imala sladoled. Kad je izašla, već smo kasnili. I tako je bila jebena jurnjava po Splitu dok nismo našle bus i ukrcale se. Cijelim sam putem govorila "jebiga", a Kaka "tako točno". I na kraju smo napravili još par piš pauza, i napokon došli doma. Phew!!

Post je objavljen 07.05.2007. u 14:20 sati.