Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/thedoctor46

Marketing

utrka

Prije četvrte utrke u ovoj sezoni smo si postavljali dva pitanja. Dali se Rossiju isplati boriti protiv vjetrenjača zvanih Ducatijeva snaga i dali je Michelin definitivno izgubio rat sa Bridgestonom. U Shanghaiu smo dobili odgovor na obadva pitanja.

Ali da krenemo od početka. Utrka u Shangaiu započela je sa fanfarama i trompetama. Toni Elias je nastavio nastavio sa konfliktima započetim na prošloj utrci Istanbulu. Međutim ovaj puta mu na putu nije bio Valentino Rosi, već u prvom zavoju utrke Nicky Hayden i Alex Barros. Dock je Hayden morao okusiti kvalitetu kineskog asfalta te je izgubio dosta vremena Alex Barros je samo napustio stazu tako da je njega Eliasova akcija koštala samo tridesetak sekundi.

Image Hosted by ImageShack.us

Vozače na čelu utrke se ta događanja nisu doticala. Dok su Stoner, Rosi i Hopkins počeli odmicati ostalima iza njih se je rasplamsala oštra borba borba za najboljeg Hondininog vozača koju je na kraju Pedrosa odlučio za sebe. Melandri je nakon pola utrke počeo polako popuštati.

Šest krugova prije kraja utrke Rosssi se na kraju kontra ravnice odlučuje za konačni napad na Stonera.. Ta akcija se, na Rossijevu žalost, završava napuštanjem staze. Kazna za tu grešku slijedila je je i od Hopkinsa koji ga smjenjuje na drugoj poziciji. Ovdje moramo primijetiti da je Rossi počeo griješiti pod pritiskom. To se primjećuje na skoro svim treninzima i utrkama. Takve reakcije na ojačanje konkurencije su u motor-sportu normalna stvar pa si Rossi mora dozvoliti usporedbe sa Michaelom Schumacherom koji je vjerojatno zbog toga završio aktivnu karijeru.

Image Hosted by ImageShack.us

Usprkos tomu nam je Rossijev nastup u Shanghaiu imponirao. Žalja za pobjedom te upornost sa kojom je želio nadoknaditi manjak Yamahine dali su nam odgovor na prvo pitanje. Da borba za titulu svjetskog prvaka se nastavlja i isplati. U kalendaru svjetskog prvenstva ima još dovoljno staza koje nemaju tako dugačkih ravnica kao što je to slučaj u Shanghaiu.

"Morao sam probati", izjavljuje nakon utrke Rosi. "Želio sam se odvojiti od Stonera. Inače nisam imao šansu za pobjedu. Na ravnicama je uvijek nadoknadio izgubljeno vrijeme. Možda sam bio malo pre agresivan. Međutim nisam razočaran. Borba tek sada počinje".

Da se Rosi ne predaje vidjelo se je po način na koji je opet "skinuo" Hopkinsa sa druge pozicije. Na trenutak je izgledalo da bi se Rosi opet mogao umiješati u borbu za prvu poziciju. Sa time smo dobili i odgovor na drugo pitanje. Da Michelin je prebrodio krizu iz Istanbula, tako da je Rosi i na kraju utrke nije dao Stoneru da predahne.
Međutim Stonera to nije nimalo smetalo. Dapače. Izgleda da je Stoner prerastao u vozača sa dobrim živcima, što mu je prije bila najveća mana. Rijetko koji iskusniji vozač (Stoner ima 21 godina ) bi vozio tako precizno sa Rossijem iza sebe. Čak niti poteškoće sa kvalivikacijama ga nisu omele u namjeri da nakon Shanghaia ostane vodeći u ukupnom poretku. Sa pobjedom mu je uspijelo povećati razmak naspram Rossiu na 15 bodova. "Suradnja sa Ducatijem i Bridgestonom je izvanredna", izjavljuje Stoner. "Njihovi stručnjaci mi otvoreno kažu što misle. Isto je i sa mnom. Samo tako se može naći najbolje riješenje. Tako je bilo i ovdije nakon treninga. Na kraju je motor funkcionirao izvrsno"
Nakon Rossijevog napuštanja staze je Stoner odolio Rossijevom pritisku te sa 2 sekunde prednosti pobjeđuje svoju treću utrku u ovoj sezoni. Za Hopkinsa je njegovo treće mjesto značilo i prvo postolje u karijeri sa čime nas malo podsjeća na Stonera. I on je prije bio redoviti kandidat za posjećivanje pješčanika.
Capirossi još nije vozač kojega se sjećamo iz prijašnjih utrka. Sa tako brzim motorom kao što je Ducati od njega se na ovakvim stazama kao što je Shanghai mora očekivati više i to iako je na kraju još stigao de Punieta što je dva kruga prije kraja uspijelo i Vermeulenu. Na kojem nivou se vozi u Moto GP-u se vidi kod Alex Barrosa. On je na 15. mjestu sa 20 sekundi zaostatka vozio skoro istim tempom kao vodeći vozači. Nakon Rossijeve demonstracije vožnje sa Yamahom nam se ne da trošiti tipke na Colina Edwardsa. Sorry.







Post je objavljen 07.05.2007. u 07:56 sati.