Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/najsmojaci

Marketing

Testovi updejtani, Nela. I svi ostali. Imam pitanja iz psihologije, napisat ću vam ih tu. A isto tako imam i gradivo iz psihologije i latinskog koje smo obrađivali u petak, pa ako nekog koga nije bilo zanima, nek pogleda.

I, da, u ponedjeljak, 7.5. (na Tamarin rođendan, ha? party ) umjesto biologije imamo psihologiju. Opet.

Evo vam gradiva:

PSIHOLOGIJA

Ovo treba upisati u onaj treći stupac (Naučio sam):

MJERENJE INTELIGENCIJE -1. test sastavio Alfred Binet (1905.)
-postoje testovi za djecu (to su razvojni testovi i za svaku godinu djetetova života su različiti) i testovi za odrasle
IQ=(mentalna dob/kronološka dob) * 100
-testovi za odrasle primjenjuju se nakon 16.godina
-mentalna dob je zapravo inteligentna razvijenost
-DEVIJACIJSKI KVOCIJENT - mjera odstupanja od prosjeka (primjenjuje se u testovima za odrasle) a mjerimo pomoću tzv. normalne (zvonolike) krivulje

Imamo i neki zadatak, ili napraviti mentalnu mapu ili prezentaciju u trajanju od 3-5 minuta, ako sam dobro shvatila, u vezi onih pitanja koje smo napisali u stupac ''Želim znati''. U ponedjeljak bude valjda objasnila.

LATINSKI

POREDBENE (KOMPARATIVNE) REČENICE

Poredbene rečenice pokazuju radnju s kojom se uspoređuje radnja glavne rečenice. To su još i načinske ili modalne rečenice jer često iznose način na koji se događa radnja glavne rečenice. U njima dolazi i indikativ i konjunktiv. Ako je usporedba stvarna dolazi s veznicima ut (kako, upravo, doduše), sicut i quemadmodum (kako, kao što).
Ove rečenice s indikativom mogu započeti i poredbenim prilogom a tada u glavnoj rečenici dolazi najčešće korelativ tih pridjeva i priloga.

Npr qualis-talis (kakav-takav)
quot-tot (koliko-toliko)
Quot capita, tot sententiae. (Koliko glava, toliko mišljenja.)
Luka bi preveo: Sto ljudi, dvjesto ruku. Sto zdravih ljudi. bang

U ovim rečenicama dolazi konjunktiv prema C.T., ako je radnja nestvarna ili samo pomišljena.

Za zadaću treba prepisati korelative i veznike sa str. 195. i 196. u starim knjigama.

PITANJA IZ PSIHOLOGIJE; zahvalite Svenu (Bebeku, ne?) hrvatska

1. Što je učenje, nabrojite 4 vrste učenja prema složenosti i za svaki tip učenja recite kako učimo?
2. Je li uvjetovani refleks biološka ili naučena reakcija? Kako nastaje uvjetovani refleks? Koji je uvjet da bi do takvog refleksa došlo? (Objasnite na primjeru)
3. Na primjeru objasnite što je generalizacija uvjetovanog podražaja, a što diskriminacija?
4. Što je operantno uvjetovanje i kako nastaje, tj. kako učimo pomoću operantnog uvj.?
5. Navedite primjere za pozitivna i negativna potkrepljenja. Kako se negativno potkrepljenje razlikuje od kazne?
6. Opišite lančano uvjetovanje ili oblikovanje ponašanja postupnim približavanjem? Kako biste trenirali dvije ekipe golubova da igraju utakmicu?
7. Kako učimo opažanjem drugih? Koji su još sinonimi za ovaj tip učenja? Koje reakcije najčešće stječemo na ovaj način?
8. Opišite pokus s lutkom Bobo klaun (120. str) i recite koja je pouka tog pokusa za odgoj?
9. Što je kognitivno učenje? Koja su svojstva tako naučenog?
10. Što je pamćenje? Objasnite tu definiciju! (faze pamćenja)
11. Koje su tri razine (vrste) pamćenja? Svaku razinu ilustrirajte jednim primjerom!
12. Koje su tri vrste pamćenja? Objasnite funkciju i osobine osjetilnog i kratkoročnog pamćenja.
13. Vrste i primjeri za dugoročno pamćenje!
14. Koji su načini pronalaženja informacija u dugoročnom pamćenju? Za svaki dajte primjer!
15. Kako na pamćenje utječu emocije, a kako kontekst u kojem učimo? Kako to možemo iskoristiti za bolju organizaciju učenja?
16. Zašto nastaje zaboravljanje (dvije teorije)? Objasnite što je proaktivna, a što retroaktivna interferencija i za svaku dajte primjer!
17. Navedite nekoliko principa uspješnog učenja!


Post je objavljen 05.05.2007. u 16:48 sati.