Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tuneup

Marketing

Range Rover

SUV sa 500 ili više konja već odavno nije samo san, već realnost, tako da Range Rover sa kompresorskim V osmakom i 520 konja predstavlja još jedan u nizu super SUV-ova. Da, ali samo na papiru. Sami izgled izdvaja Range Rovera iznad konkurencije. Atraktivni body kit, pored funckije dizanja adrenalina kod posmatrača, ima i ulogu pri omogućavanju što lakšeg strujanja zraka oko bukvalno kockastog terenca. Snaga od 520 konja se oslobađa pri 5800 o/min, pa znajući taj podatak ubrzanje do stotke za samo 5,9 sekundi ne izgleda više tako nestvarno. 680 Nm okretnog momenta je prava stvar za snažna međuubrzanja i što manje izmjena brzina. Karoserija je približena podlozi za 25mm, a opruge ukrućene za nekih 20 posto, a sve sa ciljem što boljeg handlinga. Ispod atraktivno oblikovanih 22-colnih felgi vire ogromni diskovi koji 2 tone mišića zaustavljaju vrlo, vrlo brzo i sigurno. Gume dimenzija 295/30 su posljednji znak da je svaki silazak sa asfalta grijeh prema ovom terencu. Šlag dolazi na kraju-maksimalna brzina iznosi 270 kilometara na sat, tako da i istinski sportski SUV-ovi padaju na koljena pred Range Roverom obrađenog u Ardenovoj režiji.

Pošto je nemoguće prenijeti zvuk kompresorskog osmaka kombinovanog sa sportskim auspuhom, to nam ostaje samo da zamislimo...



Post je objavljen 05.05.2007. u 11:00 sati.