Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/missysi

Mosor Grebbening 2007

Ajme ludilo brale smijeh .......šta češ cool....na startu očito baš i nije bilo ženske konkurencije zijev smijeh ....... osim bivših mi "sodržavljanki" smijeh iz Dežele ..... Pa tako ja hrvatska (to jest JA, JA, JA smijeh rofl) osvojila 3. mjesto u ženskoj ultra kategoriji u drugoj treking utrci sezone 2007!!!!

Dakle.....Citirat ću Churića

Ajme što uživam u ovim trenucima prije starta. Svi odlično raspoloženi vozimo se busom prema Žrnovnici, bacamo fore, pokušavamo osmisliti duhovitu definiciju trekera (zadnja verzija nam je "Treker je urbani homo sapiens koji se povremeno besciljno kreće prirodom bez ikakva vidljiva razloga").
Trekkeri znaju o čemu se radi wink ....ne treba objašnjavat da sami neznamo šta nas vuče u taj sport kako definirati isti,....svatko ko se prijavi na trku ima svoj stav i ciljeve...
Moj ciljevi za Mosor 2007: Zabava party njami, trening cool, uživanje u prirodi thumbup,....Doči do KT3 - Vickov stup prije limita 15:00 zujo, ne se izgubiti na spustu sa Kozika bang i završiti trku prije 21:00!smijeh Sve se poklopilo ove godine smokin....ljepo vrijeme, razpoloženje, zadovoljavajuča forma, društvo je uvijek za +5 thumbup, voda na Koziku wave i hebeno nove markacije na spustu sa grebena smijeh thumbup, sve ostalo je lakooooo za trekericu mog kova cool - ne se umoriti i ne se ubiti od ganjanja po planini - no way! - pure pleasure smokin
Primjetila sam da večina trekkera ima tremu prije starta ili cak dan prije trke....meni je takav osjecaj stran, znam da mogu zavrsit trku do limita - naravno ako se ne izgubim smijeh , dakle vjerojatno je trema povezana sa ocekivanjima krajnjeg ishoda trke. Nemam velike apetite, tako da mi je trekking jos uvijek samo velika zabava i super druzenje.
Opet mi je iscurilo pola vode iz camelbaga burninmad, ok, kupit cu novi po 3. put smijeh, noč prije sam pojela pizzu, što se uz 2 dana prežderavanja tjesteninom njami prije trekinga pokazalo kao super energetska bomba. U trci sam popila cca 2,5l vode, 1l isotonika; pojela 2 jabuke, 1 vočnu pločicu, uzela jedan prašak magnezija i kalija na polovici, kod spusta guc liquid speeda te poslije KT5 e.gel cisto za mentalnu snagu jer nije uspio valjda ni uc u organizam do cilja smijeh. Tenisice su se pokazale kao hebeno fenomenalne smokin, ne bole me stopala naughty, nemam ni jedan žulj eek, čak me ne boli ni desno stopalo nono s kojim imam problema zbog kostnog izrasta....stare New Balance offroad 781 thumbup.
START... Nakon Jagodinog znaka za start sam krenula polako, bez ikakve žurbe, jer mi treba barem pola sata da se zagrijem na radnu temperaturu zijev wink...poslije KT1 sam nastavila tempom - srednje laganini smijeh.
Preljena sam da bi gledala kartu smijeh, pogotovo na Mosoru je nisam izvadila ni jednom, kamoli upute...naravno za to moram zahvalit Dinku F. wave thumbup koji je vodio Berny mene i jednim djelom Bakulu po grebenu....poslije Vickovog stupa mi je sve bilo jasno vec od prošle godine. Krenula sam sa Jumbom i Matijom, prestigli smo 2xSamsonite smijeh dječarca sa 1dcl vode zaliven (nadam se da su živi i zdravi)....kretali smo se pooooolaaaaakooooo smijeh, ja sam smsala valjda 1,5sata ili čak više a Jumbo uopče nije u formi pa je time naše pentranje do Kozika bilo više planinarenje smijeh. Na Koziku nas je razveselio dečko (neznam ime wink ) sa vodom i isotonikom thumbup - SVAKA ČAST...Sve ostalo je povijest hahahaha, od crkvice sam trčala ko luda jer me bračni par iz Matulja pratio u stopu (pozdrav simpatičnoj Sunčani i Marku wave ). Odmah smo se snašli za spomenik KT5, jer sam put od prilike zapamtila od prošle godine (iako smo mi tada bauljali ponoči smijeh), napomenula sam im za markacije koje sječu serpentine i odtrčala u cilj ko munja nut....završila svoj prvi trekkiing ove godine za 10 sati. Završila svoj prvi treking po danu! smijeh Največi uspjeh i zadovoljstvo su mi pružala lica u cilju po danjem svjetlu, sve mi je bilo neobično....ljudi se još nisu razbežali, proglašenje ni blizu, još dolaze trekkeri u cilj - nevjerojatno naughty . Imala sam vremena otuširat mouthwash i presvuč cool se za večeru thumbup smokin smijeh

LINK-KLIKNI!:

ako niste znali ovo su foto modeli AKSljeme :D
zaljevanje trave ;)
pokazivanje snage prije starta - push! push! :D
Bakula - ovdje još ima osmjeh od uha do uha ;)
Micka poslije prvog uspona ;)
Uspon na Debelo Brdo - mislim ili tamo negdje :D
Friščić i Bakula - pogled na Split
Bakula. Friščić i Berny na KT2 - Debelo brdo
Jumbo i Micka na KT3 - Vickov stup ( on je taj! on je kriv da se bavim ovim sportom :D )
Berny, Frišćič i kontrolor Rudy na Vickovom stupu
Berny. Lucy i "zaboravila sam ime" :))
2. u ŽU Ida, Micka i 3. MU Kiki AKA GeMpard
Ferro
Ferro & Kiki
Micka & Kiki

Post je objavljen 28.04.2007. u 23:46 sati.