Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/alinchy93

IZLET

Pa evo i mene napokon!!!!!Fala na komentarima,iako vi to možete bolje i zato minimalno 200 komentara ak želite sljedeći post!!!!Ewo owak,ja sam vam u srijedu bila na izletu u Gospiću!!!!Krenuli smo u 7.30 iz zagreba!!!vozili smo se oko tri sata i napokon smo stigli u gospić!!!!!! Prvo smo išli gledat neku crkvu,a zatim smo imali sat vremene slobodno!!!!!Otišla sam s curkama na cedevitu u neki birc,a zatim smo se išle prošetat do škole!!!tamo smo zajebavali neke dečke na igralištu i uglavnom sam znam da se jedan zove mile,heh!!!!!trebali smo se svi nać u pola jedan na glavnom trgu da idemo dalje!!!!mi smo došle malo ranije al su već svi bili tamo!!!!na tom trgu ima jedna fontana i dečki su punili boce i polijevali nas,ja sam bila mokra do kože!!!!!nakon toga smo išli u smiljane u kuću od nikole tesle!!!!!!uglavnom,tamo je bilo katastrofalno dosadno,gledali smo neki transformator i onda neki dokumentarac o tesli koji je trajo cak 25 min,strašno!!!!!onda smo išli u neki restoran gdje su oni koji su platili ručak trebali jesti!!!mi smo zato vrijeme bile vani na klupicama,a onda je došo i marko pa smo se malo zajebavali i tak!!!!!stalno smo se slikali,heh,cak i ja koja se inače mrzim slikat!!!!!!!tam odmah je blizu jedna rijeka i anita,iva,martina,marko,hrvoje,domagoj i ja smo otišli skroz dolje do nje!!!!!dečki su nam pomagali da siđemo zato kaj je bilo jako strmo,a i kamenje se urušavalo!!!!!!kad smo došli do dolje malo smo se zajebavali i naravno slikali,a onda sam ja stala na jednu stijenu koja je polovicom u rijeci i išla sam pozirat i onda me marko počeo špricat,a ja sam mogla samo vrištat jer se nisam smjela pomaknut da ne padnem il u rijeku il na kamenje,hah!!!!bilo je prejebeno!!!!!full smo zaboravili na vrijeme pa smo morali trčati natrag da nas bus nebi moro čekat,heh!!!!u busu je naravno ponovno bila zajebancija,sad smo pjevali cajke,heh!!!!kad smo stali na nekom odmorištu,išle smo kupit sladkać!!!!i onda nas je marko ponovno počeo špricat,al ovaj put sam fakat bila skroz mokra,a više nije bilo sunca!!!!!nastavili smo se dalje vozit i u zagreb smo došli oko pola osam!!!!ovo mi je bio fkt najbolji izlet i fkt cu ga dugo pamtit!!!!!!ajd blogeri,pišite,ostavljajte komove!!!!pusa svima a najviše mojoj martinici loodachi,emi,i mojim naj curkama i jednom slatkom dečku!!!!!
Ki$$ich od @linchy

Post je objavljen 27.04.2007. u 20:35 sati.