Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zekoservisi

Marketing

Optima i pojeftinjenja

Evo malo pregleda iz optime i njihovih zanimljivostima za sve više pogledajte na njihovim stranicama OPTIMA

Cijena stalnog pristupa pala 60%, a cijena širokopojasnog Interneta – Broadbanda 30%

Od danas je Optima Telekom svoje usluge stalnog pristupa Internetu za poslovne korisnike pojeftinila 60%, a svoje cijene širokopojasnog pristupa u prosjeku 30%.

Ovakvom cjenovnom strategijom Optima želi zadržati najpovoljniji omjer cijene i kvalitete za poslovne subjekte u Hrvatskoj, ali i za građane na Broadband tržištu.

Tako je brzina od 2Mbit pojeftinila 26% (sa 160 na 118kn), brzina od 3Mbita 42% (sa 290 na 168kn), a brzina od 4Mbita 39% (sa 440 na 268kn). U usporedbi s konkurencijom osnovna brzina od 1 Mbit uz osnovni paket 1GB prometa je sada jeftinija 11%, ali uz duplo veći iznos prometa te uz tzv. FairUsage-a (2,512 GB se naplaćuje kao 2GB). Još je veća razlika za korisnike koji se odluče za Flat paket koji je u odnosu na konkurenciju jeftiniji 21%. Za Optimine korisnike to znači da dobivaju mogućnost 20% jeftinijeg surfanja od konkurencije.

I još malo zanimljivosti tj. izjava ;

„Prvi smo ponudili vlastiti Broadband neovisan o bivšem monopolistu još prošle godine. U samo 6 mjeseci komercijalnog nuđenja vlastitog ADSL-a, već drugi put smo snizili cijene korištenja Broadband usluga. Rezultat toga je da u ovom trenutku imamo blizu 7000 zahtjeva za našom uslugom širom Hrvatske gdje je naša infrastruktura dostupna. S obzirom na 180.000 korisnika koji već koriste našu uslugu predodabranog operatora, taj potencijal je još veći,“ istaknuo je Damir Bokšić, član uprave Optima Telekoma. "

Post je objavljen 19.04.2007. u 17:43 sati.