Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/brouhaha

Marketing

fashion week

opis slike



Joj što volim subotnju špicu.. i to ne samo jutarnju, i onu popodnevnu i onu cjelodnevnu nedjeljnu. Savršena prilika da vidiš i budeš viđen (u tome je i bit, zar ne?)... Da prošetaš kao na modnoj pisti i predstaviš svijetu svoju novu fensi košulju/suknju/cipele... Da ne spominjem sunčane naočale i torbice. Parfeme neću ni spominjati. Mora se osjetiti u krugu od najmanje 5 metara, jer ako se ne osjeti - kao da ga ni nemaš.

Prvo se obilaze trgovine, lagani šoping po "trendi mjestima". Sramota je otići na tržnicu ili nedajbože neke velike trgovačke shoping centre, gdje odjeća stoji razbacana po košarama. Nakon toga, oko 11 sati, se lagano počinje šetkati do željenog kafića sa punim rukama ogromnih vrećica (a u jednoj gaćice, a u drugoj najlonke) na kojima se ističe nazivi najmodernijih marki današnjice. Usput se susreću mnogi poznanici, a teme su uglavnom "ženske: kak ti je slatka ova nova suknjica" i "muške: e čovječe, gdje si kupio ove super hlače". Zatim se sjeda u kafić, na stol se stavljaju ključevi skupih automobila i najskuplji mobiteli i počinje promatranje svijeta oko sebe. A teme su opet uobičajene "ženske: vidi kak ova nije uskladila boje" i "muške: što ovoj maloj dupe dobro izgleda u ovim hlačama". Uglavnom lake teme za vikend-razbibrigu.

A meni je najdraže od svega, nakon dvosatne vožnje biciklom onako pomalo ljepljiva, raščupane kose, bez imalo šminke na sebi, sjesti pored takvih, ispružiti noge, zavrnuti nogavice od trenerke i pokazati svoje seksi i svježe neizdepilirane noge... zatim se skinuti u majicu s kratkim rukavima i pokazati svoju neosunčanu kožu (koja solarija nije vidjela). Naručiti pivo i razgovarati o svemiru, kompjuterima i smislu života. Samo nažalost, rijetko nađem takve sugovornike, jer prijateljice sjede za onim drugim stolom.

Post je objavljen 14.04.2007. u 15:31 sati.