Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/udanazabubimira

stigla sam!!!!!

ejj bok dugo nisam pisala.mislim da smo u petak došli a ja zaboravila napisat post,ugl sve opširno imate kod helene i kod iris.zujo
prije negdje tjedan dana su mi došli bratić,sestrična,stric i strina iz basela(švicarska),pa imam još neki razlog da nisam pisala.da prijeđem na stvar...ma svi smo previše očekivali od tog izleta,iako je bilo super zabavno i sve nije bilo kako smo mi to zamišljali.krenuli smo u 11,vozili se cijelu noć.a najnepravednije mi je bilo to što nam profesorica iz kemije nije tu noć u busu dala spavat,kao da navečer nemamo snage da budemo budni.to mi je stvarno glupo!pa moramo se naspavat,cijeli dan prije izleta ne spavamo,cijelu noć dok putujemo i još jedan dan zbog razgledavanja i smještaja!!!-al sam ja potajno drijemala,hehe!mislim da smo prvo bili u Dubrovniku,tamo smo izpregledavali i našopingirali se pa onako umorni se navečer smjestili u hotel.sobe su bile ok.zajedno smo bile ja,matea i ivona,ali smo ja i ivona spavale kod marine,iris i helene prvu večer dok se matea ugnijezdila kod marije,kety i karle.ugl kod nas su došli bombaš i babić pa smo spavali samo par sati jer su non stop neš izvađali.ja i iris smo pokušale spavat na podu jer se guralo nas 8 u krevetu,ali su poslije njih dvojica otišli pa smo se vratile.drugi dan nakon doručka išli smo na korčulu i naravo ja nisam mogla nać tablete u torbi pa sam se izrigala po sebi!tako sam se smijala,ali ne toliko tome što sam povratila nego zato što su svi onako s rukama na ustima ko primadone prolazili pokraj mene...smijeh
onako smrdljiva išla sam zajedno s njima na brod za korčulu jer nas je buš dovezao samo na plješevac(tako nešto).tamo sam si kupila 3 limuna pa sam se njima natrljala sva da ne smrdim toliko.
poslije korčule mislim da smo išli nazad u hotel ili smo još negdje bili ne znam ugl tu večer smo ja i ivona spavale kod nas u sobi same a matea i babić sa helenom,.....
kad je ivona zaspala otišla sam do marinine sobe i lijepo ju našminkala dok je spavala.još prije toga su joj ovi dečki iz razreda stavili kaladonta.drugi dan smo išli u Split,na poljud pa smo se slikali sa rukavinom jer smo došli baš u vrijeme treninga i tako...dobro i nezaboravno!

a i kad smo išli u 6.raz u zadar isto sam marinu našminkala.a bi ju ja sredila i u bizovcu(7,raz),nego nije išla tada na izlet,jebiga!wavewavewave

Post je objavljen 13.04.2007. u 23:49 sati.