Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kazzomortalle

Marketing

Nulom protiv nule



Ne tako davno zbila se jedna zanimljiva marketinška kampanja. Zapravo, zbiva se još uvijek. Radi se o jednom bezalkoholnom napitku. Sama ta činjenica da je napitak bezalkoholan već je dovoljna da mi tu nešto bude odbojno.
Kampanja je osmišljena tako da nekih mjesec, dva čitate razne parole sa džambo plakata a nemate pojma o čemu se radi. Onda odjednom doživite spoznaju u trenutku kad marketinška agencija to odluči. Nakon mjesec, dva nagađanja o čemu se radi, oni vam napokon otkriju o kojem je tu proizvodu riječ i šta to treba obavezno kupiti.
Pretpostavljam da je svatko od vas vidio one reklamne parole u stilu zamisli “ovo nešto“ sa nula “onog nečeg“ i zamisli “to“ bez “onog“, odnosno sa 0 “onog“.
Dok se nije znalo o kojem se proizvodu radi, kampanja je išla u tom smjeru da nam objasni kako je 0 (nula) zapravo super. Glorificiranje nule. Mjesec, dva bombardiranja parolama da zavolimo nulu. Nula (0) je nešto najbolje na svijetu i kad bi zamislili život s brdo nula koje su nam sugerirali bilo bi to idealno. Npr. Sve stranke su na izborima osvojile 0 posto glasova.
I onda su nam podastrijeli svoj proizvod sa velikom nulom. Znači najprije smo trebali zavoljeti nulu pa ćemo onda lako i njihov proizvod.
Ali nisu nam pokazali i onu drugu stranu nule (0). Onu stranu zbog koje nakon mjesec, dva ne bi baš tako lako zavoljeli tu nulu.

Evo nekoliko primjera parola za džambo plakate, a radi se o istoj toj nuli:

Zamisli tekući račun sa 0 kuna na njemu.
Zamisli ljeto sa 0 stupnjeva.
Zamisli zrak sa 0 posto kisika.
Zamisli dijelove ozonskog omotača sa 0 ozona.
Nemoj zamislit nego pogledaj penzionere koji žive od 0 svega.
Nemoj zamislit nego pogledaj ljude koji mjesecima znaju dobit plaću 0 kuna.
Zamisli primitivce sa 0 posto inteligencije.
Zamisli tekmu Hrvatska-Lihtenštajn sa 0 golova u Lihtenštajnskoj mreži.
Zamisli sivi Pinot sa 0 posto alkohola.
Zamisli da osvojiš Jack Pot od 0 kuna.
Zamisli kurac sa 0 urona.
Zamisli sise veličine 0.
....

Mogao bih tako još brdo ali prepuštam vama da dodate ako imate neku zanimljivu ideju o nuli.

Po meni je ova kampanja totalna nula. Da li mi je dobra ili nije, procijenite sami.




Post je objavljen 11.04.2007. u 17:13 sati.