Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludituning

Marketing

Edelbrock

Nakon dugog odmora od nojih postova vraćam se natrag
iz jadranova.Ovako današnja tema će bit Edelbrock tako
da baš i neće tolko bit zanimljivo kolko će slike bit zanimljive
zato komentirajte!!!

Ovako Edelbrock sustavi:Karburatori, NOS sustavi, turbosustavi,
amortizeri, felge, filteri zraka, cijevi itd...
Ja sam izdvojio motore sa Edelbrockovim djelovima, NOS sustav,
filter zraka i što nisam nabrojao to su ventili dakle ajmo počet:

Edelbrock je kvalitetna i malo skuplja marka djelova za motore od
drugih marka.Edelbrock sustavi se uglavnom stavljaju na
starinske ali jake aute sa puno konja (MuscleCars) jedino se NOS
sustav istječe za modernije aute jer ovi starinski auti su na benzin
i uglavnom koriste za dovod zraka i goriva karburatore.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kod benzinskih motora je vićinom sagorjevanje vanjsko za razliku
od dizela tako da nema filter zraka stavljen na kraj jedne cijevi
koja je povezana sa cilindrima da bi dobili zraka za sagorjevanje
nego ima usis zraka na karburatoru tako da zrak ide direktvo sa
gorivom u cilindre... kao što vidite na gornjoj slici...to dakako
puno više goriva troši nego što troši dizelaš.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Oni auti sa 800 pa na više konja imaju iznad haube jedan usis zraka
direktno bez ikakvih filtera u motor prije ulaska zrak prolazi kroz
jednu mrežicu tako da ne ulazi lišće ili muhe pri velikoj brzini.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovako izgleda jedan Edelbrockov karburator sa desne strane kukica je za
gas a sa desne je za zatvorit usis zraka tako da se motor ugasi to se
najčešće radi jednom ručicom koja je smještena negdje u autu i ona se
potegne.I za rarliku od pumpe goriva na dizelu karburatori imaju od 2-4
ulaza za benzin koji potiskuju dodatne benzinske punpe pod velikim tlakom
tako da se dobije i na brzini i na ubrzanju.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

E sada Edelbrockov NOS sustav uglevnom se koristi samo suhi sistem jer je
to ipak namjenjeno za benzince tako da prodaju samo tu vrstu za razliku od
marke NX (Nitrous Express) koji prodaju sva tri moguća načina ubrizgavanja
tako da je kod NX-a NOS sustav jeftiniji nego kod Edelbrockovih prodavača...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo je jedan Edelbrockov NOS sustav koji ubrizgava NOS u karburator
pa se baš odmah mješa sa benzinom ali to nije dobro jed kod benzinca se
uglavnom koristi suhi sistem tako da ako ovom ne izgore prsteni onda nikom neće!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

E ventili ovaj motor ima 16 ventila znaši 4 cilindra trebao bi
reć da su ventili od Edelbrocka kvalitetni i da se uglavnom
koriste u benzincima ali ima prilagodbe za dizelaše tako da
ako oćete kvalitetne ventile kupite Edelbrockove ventile.

A sad najbolje slike koje ikad postoje!!!

DON¨T STOP!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Meni se čini da je ovo neki slabi motorčić od kosilice ima samo
12 cilindra to je oko 1500 konja 11000okr/min ma to je sranje
može ić samo negdje oko 350km/h bez problema P.S.
Ja (ge ne) bi htio imati!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo još jedna karampana koja ima i cijevi marke Edelbrock
(smeće) samo ima 2 karburatora oko 1000 konja bez problema
ima NOS sustav, deplo hlađenje itd..

P.S. tko ne svaća zajebanciju neka je svati jer ja nemam niš proviv
tih auta i njihovih motora i stvarno su mi super (samo sam se šalio)

smima pozdrav od

::The Speeder!!!






Post je objavljen 09.04.2007. u 18:17 sati.