RECENZIJA: ARCTIC MONKEYS

S oduševljenjem mogu reći da imam nove Arctic Monkeys. Nakon odličnog Whatever People Say I Am, That's What I'm Not, logično je bilo očekivati barem približno odličnog nasljednika. To se međutim u praksi događalo rijetko.
Arctic Monkeys, nadam se da svi znaju, engleski su indie rok/punk bend koji se proslavio pjesmom I Bet You Look Good On The Dacefloor (UK #1), a njihov debitantski album postao je najbrže prodavani album u engleskoj glazbenoj povijesti. U prvom tjednu, album se prodao u preko 360 000 primjeraka, više od svih albuma koji su se taj tjedan našli u top 20 zajedno.
Osim komercijalnog uspjeha i kritičari su jednoglasno bili oduševljeni albumom, a grupa je između ostalog 2006. osvojila Mercury Prize, Brit Award za najbolju grupu, a 2007. Brit Award za najbolji album, te najbolju grupu.
Za dva tjedna grupa će objaviti svoj drugi po redu studijski album Favourite Worst Nightmare, a najavljuje ga singl Brianstorm, koji je ovaj tjedan debitirao na #11 UK charta. Novi album ne donosi neki značajan glazbeni zaokret, iako predstavlja jedan ambiciozniji i čvršći projekt, a i tematika se pomaknula u malo drugačijem smjeru. Razlikuje se međutim po nekim detaljima od nekih drugih albuma sličnih indie rock bendova koji su trebali naslijediti odličan debitantski i na kraju zakazali. Ovdje to na sreću nije slučaj, jer ovo je odličan album. A sličnosti s bendom The Klaxons nisu slučajne, jer je i na njihovom debitantskom albumu radio James Ford. Pjesme potpisuje Alex Turner, frontmen i gitarist grupe.
Do Me A Favour, Fluorescent Adolescent i Brianstorm i The Bad Thing samo su neki od najboljih trenutaka ovog albuma.
OCJENA: 4+

Post je objavljen 09.04.2007. u 01:52 sati.