Prečesto nam se dešava; da kao i poput najobičnije kupnje jedan od bitnijih čimbenika postane upravo ono čega smo se najmanje nadali, a da nismo toga ni svijesni. Ono o čemu pričam možemo uvjetno nazvati «EFEKT PRODAVAČA». Poznavanje proizvoda, kvalitetni statistički podatci umotani u celofan, lijepe riječi upotpunjene ljubaznošću i prijateljskim savjetima često nas navode da kupimo baš taj određeni proizvod i to baš kod tog prodavača (koji nam prezentira proizvod). I sva sreća što je tako; što nas ne psuju i tjeraju iz prodavaonice. No ne smijemo se prepustiti trenutnom oduševljenju, kako je sve to divno/krasno te kako ćemo brzo i dobro zaraditi. Već trebamo dobro odvagnuti pod kakvim uvjetima ulazimo u nekakvu investiciju. ZAPAMTITE da se u bilo koju veću kupnju (investiciju) ne zalijećete. Takvu odluku je najbolje prespavati i odlučiti HLADNE glave.
- Fali tekst (cut) - nastavak ovog posta slijedi kroz nekoliko dana!
Post je objavljen 05.04.2007. u 19:23 sati.