Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kenguur

Ljepote Bayerna

Danas sam isao poslovno za Traunstein, grad svojih 40 000 stanovnika, udaljen oko 30 km od ulaza i Njemacke granice od Salzburga. U tom gradu ili tocnije u blizini toga grada u mjestu Ruhpolding proveo sam 8 godina zivota.
Kako su djeca bila slobodna ovdje je ferije, posli su i oni , pa sam nakon sat vremena obaveza bio slobodan.
I odlucili smo obici neka mjesta. Taj dio Bayerna je preljep. Pun je jezera, suma, planina i tko se jos sjeca KLINIKA SCHWARZVALD i pejzaza iz te serije, znat ce o kojoj ljepoti pisem. Slicno je Schwarzwaldu koji je nekoliko stotina km dalje.
U maloj okolici mjesta Traunstein toliko je toga da nebi sve stigli obici ni za 7 dana odmora.
Nekoliko km od Traunsteina je gradic Altötting mjesto gdje se rodio Papa Benedikt XVI.
Uz auto-cestu prema Münchenu ne mozete proci a da ne primjetite Chiemsee kojeg nazivaju Bayersko more. Velicine je 79,9 km² i bio je omiljeno izletiste, Kralja Ludviga,gdje je i njegov dvorac na jednom od nekoliko ostrva, Hitlera i naravano ako se sjecate Austrijske Kraljice Sissi porijeklom iz ovog kraja, koju je na filmu proslavila tada nepoznata prelijepa Romy Schneider

Poznajem dosta dobro taj kraj i ovjek se odusevim kada sam tamo.
Danas sam odlucio obici neke malo manje atraktivne dijelove.

Ruhpolding mjesto u kojem sam zivio 8 godina poznato je u cijelom svijetu. To je inace svijetski centar za BIATHLON i svake godine odmah poslje doceka Nove godine tu je urnebes. Ekipe iz cijeloga svijeta i tisuce gostiju popune cijelo mijesto.
U blizoj okolici nalazi se 4 ralicita zabavna parka tipa Europa-park, Disnyland i sl. samo su dosta manji i sa drugacijom tematikom. U samom Ruhpoldingu nalazi se märchenpark ili kako mi kazemo ZEMLJA BAJKI.

Kako je otvoren tek prije 2 dana za ovu sezonu necete vjerovati jos je toliko snijega i hladno da smo odlucili da ne idemo u taj park koji je smjesten u sumi na sjevernoj strani i jako je hladno iako je bio divan suncan dan.
MÄRCHEN PARK RUHPOLDING
Kako smo odlucili da ne idemo, obisli smo jos malo mjesto, i iznenadili se.
Kuca u kojoj smo nekada zivjeli, velika trokatnica gradjena u Bayerskom stilu srusena je.
Bilo mi je malo zao kao da je nestao dio mene.

Zatim smo otisli u Mc Donalds na rucak cemu se ekipa posebno obradovala a i pojeli su mashala :)))

U blizini svega nekoliko km nalazi se Siegsdorf i Bergen koji su inace poznati izvori Mineralne vode sa porijeklom.
Obadva izvora pronadjeni su jos za vrijeme Rimljana oko 286 godine i jos i danas su u velikoj exploataciji, a vlasnik izvora i velikih tvornica za vodu i sokove je CRKVA !!
Predivan kraj koji je ujedno i BANJA a voda je ljekovita.
ADELHOLZENER VODE I BANJA
Bili smo na izvoru, napili se vode koju smo i kuci ponijeli u nekoliko flasa, divili se prirodi koju na zalost nisam mogao slikati naj bolje radi polozaja sunca u to vrijeme.

Evo samo jedan mali isjecak iz kraja u kojem sam nekada zivio a kojem se i sada divim.
Sve slike ispod sam napravio danas.

Traunstein grad sa srcem

Centralni trg iza crkve

Crkva u kojoj je sluzio Papa Benedikt XVI

Glavna cesta prema Ruhpoldingu

Raushberg 1628 m nadmorske visine inace snijeg do Maja mjeseca. Na vrhu sa druge stane skijaske staze

Po okolnim brdima jos je snijeg

Ovdje je nekada bila velika trokatnica u kojoj sam zivio 8 godina. Sada ce biti HOTEL

Auto-cesta München - Salzburg

Crkveni posjed ADELHOLZENER sa izvorom, banjom i fabrikom Mineralne vode

Izvor ljekovite vode koji su jos 286 godine pronasli RIMLJANI

Sa lijeve strane na slici vidi se dio Fabrike mineralne vode ADELHOLZENER

CHEMSEE

Post je objavljen 02.04.2007. u 17:21 sati.