"Reži me" (Nip/Tuck)

Promijenite ono što možete. Sakrijte ono što ne možete.

"Reži me" (Nip/Tuck) je američka dramska serija autora Ryana Murphyja. Glavne karakteristike serije su originalan scenarij, neočekivani zapleti i nesvakidašnji crni humor. Pilot je u Americi emitiran 22. srpnja 2003. na FX Networku. Do sada su u Americi emitirane četiri sezone a peta je najavljena za jesen. "Reži me" je osvojila Zlatni Globus 2005. za najbolju dramsku seriju.

Doktori Sean McNamara (Dylan Walsh) i Christian Troy (Julian McMahon) najbolji su prijatelji i partneri u McNamara/Troy, popularnoj klinici za plastičnu kirurgiju u mondenom South Beachu u Miamiju na Floridi koju su zajedno osnovali. Christian je arogantni i narcisoidni playboy koji obožava lijepe žene, dobar provod a najviše od svega novac. On nimalo ne sumnja u moralnu ispravnost usluga koje pružaju te uživa u svemu onome što mu posao pruža te nerijetko upada u razne probleme. Sean, s druge strane, je obiteljski čovjek koji je sve manje zadovoljan i sve više razočaran mnogim aspektima svoga posla. Također ga muče i problemi kod kuće, brak sa suprugom Juliom (Joely Richardson) je pred raspadom a s djecom nema izgrađen dobar odnos. Julia je kućanica koja je prilično nesretna stanjem svoga braka te žali za svim žrtvama koje je u prošlosti počinila zbog Seanove karijere. Razmišlja o razvodu i povratku na fakultet kako bi nadoknadila ono što je svojevremeno propustila. Posebno je grize osjećaj kako su i ona i njen sin Matt (John Hensley) u boljim odnosima s Christianom nego sa Seanom.

Od ostalih likova izdvojila bi psihologinju dr.Grace Santiago (Valerie Cruz), koja radi na klinici i zaduzena je za psihološku procjenu pacijenata, Seanovu kćer Annie (Kelsey Lynn Batelaan) te kolumbijskog narkobossa Escobara Gallarda (Robert LaSardo) koji će zakomplicirati situaciju u klinici.

"Reži me", kao što joj i sam naslov govori, reže duboko pod umjetnu površinu svijeta plastične kirurgije, dramatično razotkrivajući složenost i krhku prirodu pacijenata koji svoje psihološke mane i nedostatke pokušavaju prikriti skupim fizičkim preinakama. Serija postavlja jedno važno pitanje – koliko su daleko ljudi spremni ići da bi izgledali onako kako su oduvijek sanjali?

Kod nas će te ovu odličnu seriju moći pratiti na RTL televiziji od utorka 03.ožujka u 22:40.

Theme Song - A Perfect Lie by The Engine Room

Post je objavljen 29.03.2007. u 13:05 sati.