Turbo ili turbopunjač?
Tu je velika razlika!
Turbo se stavlja na motore sa usisom zraka
direktno u cilindre. Na jedan motor može se
staviti dva turbo uređaja zavisi kolko ima usisa.
Kod turbopunjača to nije isto turbopunjač se
stavlja samo na auto koji ima ugrađene turbine
razlika je velika i u usisu zraka i u brzini.
Torbo samo pomaže da veća količina zraka uđe u motor
tako daa ima više kisika za sagorijevanje a turbopunjač
je smiješten na glavi motora i on ditektno usisava i odbacuje zrak
u cilindre tako da se veliko dobiva na performansama.
Evo vam jedna silka turba i turbopunjača za rarliku u veličini.
Ovo je turbo
Ovo je turbopunjač
Kod turbopunjača se nemože imati NOS rbog toga što se nemože
nigdje ubrizgat a i ako se nađe način bolje imat običan turbo nego
imat turbopunjač pa imat komplikacije kod baljenja automobila sa NOS-om.
E sad ineš na nekoj autocesti 250 km/h i sad ti kočiš i kočiš al se brzina polako
usporava isped tebe kamion i bum ti u njega sa 200: gotov si!!!
Da bi se taj problem riješio morate imat dobre kočkice sa kvalitetnim diskovima.
Postoje hidraulične i zračne kočnice:Hidraulične potiskuje ulje a zračne kompresor
zraka.Koji zauzima puno prostora u autu.
Evo primjer jedne marke kvalitetnih kočnca:
Evo vam i secirana cijela kočnica pa pogledajte od čega se sastoji:
Post je objavljen 28.03.2007. u 17:23 sati.