Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludituning

Marketing

VRSTE NOS SISTEMA

Postoje tri vrste NOS sistema ne mislim na tri najbolje marke nitra (Nirtosu Express, ZeX i NOS)
nego mislim na načinu ubrizgavanja NOS-a u motor. Znači postoje suhi, mokri i direct port sistemi. Suhi NOS sistem ubrizgava samo NOS bez
ikakvih dodataka goriva u usis zraka evo vam dolje jedna slika:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Mokri NOS sistem se sastoji od miješanja goriva i NOS-a skupa i tako je manja
potrošnja NOS-a, a kod suhog je to obrnuto troši se više NOS-a a manje goriva.
Mokri NOS sistem se ubrizgava pomoću brizgaljke u usis zraka motora prije filtera
zraka, boca NOS-a će više trajat...Evo jedne slike:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I treća skupina je direct port to znači da se mješavina NOS-a i goriva direktno
ubrizguje u cilindre motora i tako se dobivaju velike performance. Kada imate direct port
ugrađen u svom autu onda se ne drži puc da bi se aktivirao NOS jer vam se može ovo
dogodit od motora:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad ga rastavite pogledajte malo klipove i ventile al pitanje je dali ćete ga moć rastavit???

E sada brizgaljke nisu iste:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo vam je brizgaljka za suhi NOS sistem. Kada kupujete cijeli paket onda ćete dobit ovo:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nećete dobit dvije pumpice nego samo jednu i tu iva više elektronike moret ćete spojit
sustav na pumpu goriva od motora i još nešto suhi NOS sistem se može ugradit samo
u dizelske motore ne u benzinske.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovo je brizgaljka za ditect port i za mokri NOS sistem. Na gornji reduktor ide gorivo
a na doljnji ide NOS zbog toga što gorivo nije u plinovitom stanju pa da NOS raspršti.

Evo vam sada primjere motora sa NOS sustavima:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovaj motor ima suhi NOS sistem zbog toga sto ima samo jedan ulaz i to za NOS
ako neznate di je pogledajte malo bolje kod turbosustava pa na onom sportskom
filterz zraka vidjet ćete jedan mali plavi reduktor.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pogledajte ovu mrcinu ima direct port ljepo ubrizgava nos u svaki cilindar
ovaj motor sa NOS-om ima oko 420 konja šta je super??!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo i kao zadnji primjer ovaj motor ima mokri NOS sustav na turbo usisu zraka
šta je dobro je turbo onda odmah raspršti NOS u motor.

To je sve od mene danas nadam se da ćete ostavit puno komentara i još ko hoće
moj banner neka mi ostavi svoju mail adresu u komentaru pa mu ja pošaljem HTML kod.




Post je objavljen 25.03.2007. u 17:30 sati.