Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ivan24

Sljeme

jutros sam nakon dugo vremena opet otišao na Sljeme. prvi plan je bilo da se dignem u 5, krenem od doma malo prije pol 6 da stignem na taj bus (mislim u tolko sati ide), budem kod tunela u 6, na vrhu oko pol 8, krenem za šestine u 8 i tam se nađem s T. u 9:30 i onda kud već..
mobitel mi je zbilja zvonio u 5 al onda mi se fakat nije dalo tak da sam produžio još spavat. i premjestio ga na 7:14, odslušao sam prognozu al mi se svejedno nije dalo baš dić..al onda sam ipak odlučio otić..nešt pojeo, došao na Trg u 8:40, T. već tamo, frendice joj nema pa nema. na koncu se ipak pojavila i uspjeli smo nekak i stić na bus koji s britanca ide u 9. vozio je ko da mu je to trening za formulu 1 tak da smo još u šestinama neko vrijeme čekali kod crkve. krenuli smo u 9:35. bojao sam se da će mi bit prebrzo, al u biti je bilo lagano, čak sam u par navrata uspio pogurati T. Išlo se prema kraljičinom zdencu tak da sam se skinuo tek pred kraj. tam smo bili u 10:30, onda sam napustio cure (tj. one su produžile po cesti dolje) i ostao uz izvor. okusio sam njegovu svježinu u samo boktepitakolko kalorija, napunio si bocu (još i sad stoji neotvorena) i nazvao 2 lika s faksa za koje sam pomislio da bi se mogli nalaziti na nekom dijelu Medvednice. Jedan se nije javio, a drugi je bio doma i spominjao je da će možda sutra na Sljeme (sad je već i od tog odustao jer nema vremena, uči valjda čovjek, a ne ko ja, heh). već kod Kraljičinog zdenca je bilo nešt malo snijega, a čim sam krenuo dalje količina se počela naglo povećavati..bljuzga po stazi je ubrzo prešla u pravi bijeli snijeg, kojeg je bilo sve više i više. prije mene je samo jedan čovjek prošao tako da sam slijedio njegove tragove. sve je bilo dobro do one šumske ceste već blizu vrha kojom se na jednu stranu može doć prema grafičaru (mislim da izlazi na Žensko sedlo) a markirani put je samo presjeca i ide dalje gore. Tragovi su odlazili na suprotnu stranu od Grafičara i odlučio sam ipak ne ić za njima nego po markaciji. i tak sam došao do negdje druge markacije i zatim kad nisam kužio kam bi dalje mogao ić put skrenuo prema gore bez veze nadajući se da možda tud ide il da ću se spojit. ubrzo sam idući tak četveronoške po snijegu (tam ga je već bilo mjestimice do vrha cipela..a nisu niske neke cipele) zaključio da to nema smisla te se uspio nekak spustit do nečeg što je izgledalo ko staza i naći markaciju. pred kraj sam opet izgubio markaciju al onda sam već vidio ogradu od ceste tak da se nisam je ni trudio nać već se popeo (pri kraju opet četveronoške) do nje..mislim ceste. i tak sam uz ta skretanja po snijegu trebao čak oko i 10-15 minuta do vrha. gore je tad padalo nešt na granici rosulje i solike i topilo se. al stvarno je bilo puno snijega. Odozgora sam krenuo točno u podne. Skijaši su se skijali po bijeloj, a valjda i zelenoj livadi (radile su bijela i zelena vučnica a skijanje je bilo besplatno!!). možda i sutra tak bude, stvarno ima dost snijega, iako je kažu full mokar i težak i na nekim mjestima na stazi ima lišća ili tak nešt smečkastog..ili mi se samo učinilo u brzini. kod Šumarske lugarnice sam bio već u 12:10 i odmah krenuo dalje po Leusteku. kod izvora sam bio u 12:18, ubrzo iza zastao se ispišat i skužio da se snijeg počinje miješat s kišom..a ja idem dolje, grrr! kod one kučice koja se zna računat da je na pola od tunela do šumarske lugarnice bio sam zbog snijega, bljuzge i problema sa žniravcima tek u 12:49. baš tam negdje su i zadnji ostaci snijega, zapravo tragova ima i još malo ispod.. kod tunela sam bio u 13:18, to je već bilo ok. nisam išao na tramvaj neg sam odlučio pješke ić skroz do doma, do zgrade (a blizu mioca sam..koji je blizu ekonomije ili dinamovog stadiona). tak da sam se uspentrao po onoj mrcini (ne zove se mislim tak, al stvarno je strmaaa cesta) prema remetama i kod nekadašnjeg okretišta u Remetama bio već u 13:30..zatim po cesti brzim korakom dolje..i otvorio vrata stana već u 14:11! poslao sam još prije 12 s vrha poruku da ću doć u 14:10, misleći već tad da ću skroz pješke ići..malo mi je žao zbog te minute, al kad pogledam prilično sam dobro prognozirao:-) da nije bilo problema sa žnirancima i došao bi u 14:10, pa i prije..
Lep pozdrav everyone, nadam se da će idući post doć brže od ovog..
i još nešto..budite dobri vi koji idete na tekmu! jer idem sad van, tak da me nemojte u tramvajima napast...

Post je objavljen 24.03.2007. u 15:32 sati.