Ovako znači ozbušio je rupu na vidi koja spaja dovod goriva iz rezervara u
filter goriva i na njemu narezao navoj tako da se može nešto na njega zavidat.
Ovako izgleda ta rupa koju je izbušio na vidi.
U vidu je zabidao reguktor koji služi da bi se mogla na njega zavidat cijev koja vodi do NOS
pumpice, prije nego što je zavidao trebao je stavit brtvu da gorivo ne curi...
Ovako to izgleda kada se cijev spoji i zavida na dovod goriva koji ide do filtera filter goriva.
E sad ovo je koljeno koje je stavljeno između filtera zraka i usisa zraka
u motor. Izbušio je rupu i zavidao na ovo plastično koljeno prigušnicu
za NOS brizgaljku.
Ovaj crni dio na kojemu piše NOS to je nos brizgaljka. Cijev sa plavom
bojom na sebi je dovod NOS-a a sa crvenom oznakom na cijevi je dovod
goriva iz filtera.
Ove djije spravice su NOS pumpice za gorivo i za Nitro. One služe kao ventili
tako ga kada se stisne puc za paljenje NOS sistema oni pod pritiskom ubrizgaju
nos u cilindre motora.
Ovako izgleda slika svega toga iz visine. Poprilično ne zauzima puno mjesta
u automobilu, ali to još nije sve...
U bunkeru auta izbušio je lim koji se može skidati (ispod poklopca se zapravo
nalari senzor i dovod goriva iz režervara do motora) za cijev od NOS-a koja
vodi od motora do bunkera. Morao je staviti i gumu okolo cijevi da se ne ošteti
prilikom okretanja ili nečeg drugog. Jako je važno da cijev bude nekako izolirana
tako da ne visi ispod auta nego je najbolje da bude postavljena iznutra na toplom
i sigurnom mijestu.
I sada je postavio nosač za bocu Nos-a. Nosač može biti napravlje od plastike
i od metala.Malo bolji nosači su napravljeni od metala zbog toga ako vozite
u jako velikim okretajima da se slučajno ne raspadne nosač.
Evo još jedna slika cijelog sistema kod motora koja prikazuje
od kuda dolazi cijev NOS-a i kako je to sve smiješteno.
E sad slijedi elektronika. Ova mala crva kutijica je relej i mali upravljački centar
za NOS sustav znači on govori kada mi stisnemo puc za aktivaviju da otpusti
oba dvije pumpice tako da dovod bude otvoren. kada se stisne puc on se ne
drži da bi auto išao brže nego se samo jedamput stisne i onda se u motor
ubrizga određena količina NOS-a. Relej je spojen direktno na akumulato i jedna
žica ide do puca za akticaciju a ostale su spojene na pumpice...
Ova slika prikazuje kuda se može staviti žica za aktivaciju NOS-a samo je jedna
jer je to plus a ciela limarija auta je minus tako da nije potrebno vuć dvije
zice (žicu treba staviti u bužir da se ne ošteti jer bi onda moglo đoć do
kratkog spoja).....
to je sve za sad nadam se da ste naučili kako zapravo Nitro radi..
Post je objavljen 24.03.2007. u 11:20 sati.