Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/svejevecimrakumraku

Marketing

Informativni program - Put Do Zrelosti

Danas sam letimičnim pogledom prošla po programima koji se nude na našim primitivnim televizijskim uređajima koji ne primaju signal iz svemira. Gledajući tako novu TV, naletjela sam na jednu vrlo neobičnu reklamu. Doduše, takvih ima sve više, pa se to više čak ne može nazvati ni neuobičajenim, nego eventualno možda neprimjerenim za prikazivanje u dnevnom terminu.

U toj reklami petero ili šestero ljudi sjedi za stolom i nabacuje nekakve komentare, u smislu:
"Kako se samo toga dosjete?!" ili "To je tako dobro!!"

Interesantna stvar, ne pričaju o cipelama, ni o hrani, niti o web stranici, već, ni više ni manje nego o podnevnim vijestima nove TV. One su, navodno, tako dobre da ih svi jedva čekaju, i nijedan dan im nije ispunjen ako ne pogledaju podnevne vijesti nove TV..
Iskreno, nisam nikad pogledala te vijesti, zato što u to doba dana imam pametnijeg posla od sjedenja pred televizorom. Ali zato sam pogledala njihove vijesti u 19:15, mislim da ih nazivaju Dnevnik nove TV. Baš originalno. Taj se Dnevnik u mnogočemu razlikuje od Dnevnika HTV-a, onog dobrog starog, dobro znanog pod nazivom "U sedam i pol".


USPOREDBA:
Dnevnik "u sedam i pol" ima dugogodišnju tradiciju, jer, otkad je televizije u Hrvata, otad je i Dnevnika. Oni su oduvijek bili izvor informacija za "ovaj dio Europe" (iako nikad točno određen, pod tim je imenom spomenut bezbroj puta, ali taj "dio Europe" je tema za neki drugi post). Ljudi su navikli na nekakvu vrstu azurne/tamne/natrag-na-azurne plave boje pozadine za okrugli analogni sat bijelih kazaljki. Glazba se, doduše, mijenja s vremena na vrijeme, i to dosta često, ali promjena je uvijek ugodna, uhu i egu Naših ljudi koji tada osjećaju da idu ukorak s vremenom, tj. Zapadom. Dakako, ugodni su i voditelji, od kojih, uz Gorana Milića, naravno (bez njega ovaj članak ne bi bio u redu, osjećala bi se neka ispraznost), kao još jednog izvrsnog voditelja valja istaknuti i Danka Družijanića, ugodnog oku i uhu. Usto, želim još samo napomenuti i istaknuti (obratite pažnju i na to, sljedeći put kad budete gledali Dnevnik) da voditelji te informativne emisije u oko 95% slučajeva imaju lijepu kravatu. Vijesti su u većini slučajeva točne i dvaput provjerene, rijetko se kad zalomi kakva pogreška. I još jedan važna stvar: na HTV-u su barem sposobni naći sami sebi vijest. A da ne spominjemo činjenicu, da im vijesti dolaze same od sebe, s tim da je HTV nacionalna televizijska kuća (njima plaćate RTV pristojbu).

Dnevnik nove TV, za razliku od ovog prvog, "pravog" Dnevnika, ne može sam sebi naći vijest, a kako čini, ni gledatelje, uzevši u obzir onu reklamu, s početka posta. Nova TV troši novac koji bi, barem je to jasno, bio korisniji jednoj prosječnoj meni, nego samoj novoj TV, jer televizijska reklama u kojoj televizijska kuća reklamira samu sebe i svoje proizvode, definitivno nije način da se gledateljima obrati pozornost na jednu informativnu emisiju. Jedan dobronamjerni prijedlog: učinite svoj Dnevničić zanimljivim vlastitim traženjima vijesti, jer, puk je da se informira, a ne da vrši informiranje. A to što su voditelji prozvani dobrima i zanimljivima, to je zato što su se imali gdje naučiti, izvježbati i steći iskustvo - HTV postoji već više od 50 godina, u ovom ili onom obliku.

U ovoj vrsti teksta, ne može se izbjeći ni RTL televizija, koj radi istu stvar - kupuje vijesti od građana kojeg ne zanima više ni slava ni vršenje informiranja, tj. upozoravanje na greške koje čini vrh Naše Države, nego naknada koja ide uz objavljivanje vijesti u informativnoj emisiji. Naknada, doduše, nije baš ni basnoslovna, ali, što se može, lova je lova, bolje išta nego ništa.. I dok ovo pišem, upravo se na tv-u (OPET!!!) pojavila reklama za Vijesti RTL TV-a, sa simpatičnim licem voditeljice. To je, po mome ukusu, i ukusu mnogih, jedini plus informativnog programa RTL TV-a, imaju prelijepe voditelje.

Jedino što mi se sviđa je jedna informativna emisija, na koju rijetko naletim, ali uvijek mi ju je užitak pogledati. To je "Glas Amerike", prikazivan na RI TV-u. Jest da voditelj ima jako loš naglasak, ali još mu i dosta dobro ide. Svaka pohvala i čast tvorcima te emisije.

Međutim, kako se lokane televizijske postaje ne bi smjele uspoređivati ni sa nacionalnom niti sa komercijalnim televizijskim postajama (nije red), ostavit ćemo to sad na miru i nećemo si komplicirati život sa još više riječi koje i nisu baš zanimljive, kao ni ove dosada napisane. Ne valja si komplicirati život nepotrebnim sitnicama, zato zanemarite ovaj post, ali ako baš imate neobjašnjivu želju za čitanjem, ostavie mi komentar, da vidim kako stojimo jedno s drugim...


Želim Vam svima Sreću na Vašem Putu Do Zrelosti uz informativni program Hrvatske, Nove i RTL Televizije!

Post je objavljen 21.03.2007. u 22:57 sati.