Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gogame

Marketing

22. druženje go-sekcije O.Š. 'Eugena Kumičića' Velika Gorica – 19. 03. 2007.

Vrlo živo je bilo ovaj puta. 3.d je imao popodnevnu nastavu, a učionica su do one u kojoj radi go sekcija. Stigao sam baš na završetak njihovog zadnjeg današnjeg sata nastave, a ionako velik broj iz toga razreda što češće, što rijeđe, dolaze na go-sekciju. Danas ostadoše i neki kojih već neko vrijeme nije bilo. Jeli tome razlog kišno vrjeme, pa im je bolje produžiti nego izaći na kišu? Troje ih je ipak otišlo nakon prvih partija. Po neke je došla mama, a neki su poziv dobili mobitelom. Nia i Karmela su kolo prije kraja morale otići. Tako od dvanaest u startu kraj dočekala sedmorka. Ranije otišli imali su manje bodova, jer su igrali manje partija, ali svi su u završnoj tablici.
Igrali smo go na 13x13 i atari go na 9x9. 4. interne i jači igrali su međusobno go, a slabiji atari-go. i-go po dvije. Pobjeda u gou na večoj ploči bodovana je sa dva boda. Komi u gou je bio 3,5 poena.
Pogledajmo današnji redoslijed nadmetanja učenika.

1. Erwin Donny Galešić 24. kyu, 3.a razred, 7+ 6+ 2+ 5+ 8 bodova i sos 15
2. Tin Jandriš 23. kyu, 3.d razred, 3+ 4+ 1- 6+ 6 bodova i sos 21
3. Marko Barišić 24. kyu, 3.d razred, 2- 7+ 8+ bez+ 6 bodova i sos 11
4. Marko Marić-Blekić 4. interna kategorija, 3.d razred, 12+ 2- 5- 7+ 4 boda, sos 15 i sosos 58
5. Eddy Michael Galešić 24. kyu, 4.b razred, 6- bez+ 4+ 1- 4 boda, sos 15 i sosos 50
6. Matija Vlahović 24. kyu, 3.a razred, 5+ 1- 11= 2- 3 boda i sos 20
7. Ivo Nedić 24. kyu, 3.a razred, 1- 3- bez+ 4- 2 boda i sos 18
8. Nika Hipša 25. kyu, 3.d razred, 9- 11+ 3- 2 boda i sos 13
9. Luka Batinić 1. interna kategorija, 5.d razred, 8+ 2 boda i sos 3
10. Lucija Batinić 3. interna kategorija, 3.d razred, 11+ 2 boda i sos 2
11. Karmela Karamatić 2. interna kategorija, 3.d razred, 10- 8- 6= 1 bod i sos 11
12. Mislav Medved 5. interna kategorija, 3.d razred, 4- 0 bodova i sos 4
Nove kategorije: 5. interna kategorija: Marko Marić-Blekić
Bilo je čestog smirivanja razigrane družine. Často se vrlo zainteresirano promatralo partije koje su se još igrale nakon završetaka nekih. Po ko zna koji puta trebalo je upozoravati da se ne ometa one koji još igraju. Nije lako šutjeti kada se vide rješenja u zanimljivim postavama kamenčića, mada su to paertije drugih igrača. Često se glas sam otme i kaže rješenje. Pratzim i ja igre i vidim podosta toga gdje bih trebao dati objašnjenja, ali isto tako znam da nebi smio svojim tumačenjima u živim partijama utjecati na njihov ishod. I pored toga onaj koji stoji slabije često odkomentira: 'Sad ste mu rekli.', mada ja pazim da to nema utjecaja, ali traženje opravdanja u gubitnika je veliko. Da im ne skreem pozornost na greške kada su one još svijeđe, učinak bi mi bio puno manji. Često se i poslije mojih uputa ponovo isto griješi. Ne sjeda znanje odmah, a i pitanje je kako se razumjelo objašnjenje. Bilo kako bilo, radimo i učimo.
U partiji braće Galešić zanimljiva je borba bila. Erwin Donny je ostvario prednost u nadzoru prostora na ploči. Na ti Eddy Michael nastoji uzvratiti prijetnjama, a brat mu se vješto brani. U jednom trenu nastaje situacija u kojoj Erwin Donny ima mogućnost rušenja velike skupine kamenova. I vidjeo je i vješto oborio grupu. Promatram i ne mogu da ne kežem: 'Ovo je Erwine za čistu peticu. Odlično.' Već sam ranije zapazio da on ima zanimljiva viđenja i nekako s lakoćom barata velikim skupinama. To su ipak počeci, ali s dobrim uvjetima za razvoj u dobrog igrača ove igre. Nije Eddy ništa slabiji, ali se mora osloboditi negativnih trendova. Kada izgubi jednu partiju sve vidi negativno. Pada mu motivacija. U takovim trenucima potrebno je nači načina za mobiliziranje energije za nadoknaditi štetu što je poraz nanese. Na tome treba raditi.
Tin je u jednom trenutku primjetio kada me Erwin u njihoj partiji zvao: 'Ne zovi učitelja.'. Imao je Tin nekih namjera i htio je da ja ne komentiram kako bi ih lakše ostvario. Vidjeh da bi najradije on bez mojih komentara. I kada sve prođe i dobro bi mu bilo da ne vidi gdje je grijwšio. Tako bi mu slika o tome bila lijepša. Da bi napredovali i bili jači i bolji trebamo se suočavati s onim što ne činimo dobro. Tako ćemo moći to promjeniti. Za to je tu učitelj. Novo znanje učiniti će nas boljima i jačima, a i biti ćemo zadovoljniji, jer neznanje kada tada daje slabe rezultate. Predlažem, slušajte što učitelj govori. Nije to bez veze.
Odigrali smo četiri kola nadmetanja. Erwin Donny je protutnjao sa sve četiri pobjede. Nanizao je redom: Ivu, Matiju, Tina i Eddy Michaela. Tin Jandriš i Marko Barišić bili su na kraju pratitelji vodećem na dva boda zaostatka. Tin je imao bolji sos i bio drugi.
Marko Marić-Blekić je iznenadio četvrtim mjestom. Ovim je rezultatom napredovao u 5. internu kategoriju. Njemu jednak po bodovima je bio Eddy Michael, a i sos im je bio jednak, a razlikovali su se tek na sosos-bodovima, gdje je Marko bio bolji.-Matija je ovaj puta bio šesti. Trudio se, ali livade i bazeni nisu bili dovoljno veliki, a tu i tamo se poneka grupa kamenova našla u protivničkom okruženju bez očiju. Napredujemo i biti ćemo jači, a time i protivnici koji se prihvate učenja ove igre.
Slijedeći ponedjeljak 26. ožujka smo opet ovdje.
Pripremio bl. Muradenu – Luzer

Post je objavljen 20.03.2007. u 13:08 sati.