Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/muzikologija

Marketing

RECENZIJA: THE GOOD, THE BAD & THE QUEEN


Debitantski album neimenovane grupe, unatoč slaboj medijskoj pažnji, uspio je do sada u Velikoj Britaniji ostvariti zlatnu tiražu (100,000) iako je u prodaji tek nepuna dva mjeseca.
Iako u početku najavljivan kao solo projekt Damona Albarna, bivšeg pjevača grupe Blur, uz produkciju Danger Mousea, iza albuma, uz Albarna, stoje i Paul Simonon-basist grupe Clash, Simon Tong-gitarist grupe Verve, te bubnjar grupe Africa '70, te ko-osnivač žanra "afrobeat"-Tony Allen. Produkciju potpisuje Danger Mouse, koji je s Albarnom radio i na drugom po redu albumu virtualnog benda Gorillaz- Demon Days, poznat i po svom radu na hvaljenom albumu grupe Gnarls Barkley.
U neku ruku tematski album, vrti se oko teme modernog života u Londonu, a sve praćeno melankoličnim melodijama na kojima bas gitara i bubanj imaju jednako važnu ulogu kao i sam vokal, a spajaju album u cjelinu koja bi se lako mogla opisati kao soundtrack za neki mračan i depresivan film. S jedne strane suptilnom produkcijom Mousea, s druge Albarnovim vokalom, kao da smo vraćeni u sam centar brit-pop glazbe srednjih 90-ih. U društvo koje zna kako napraviti dobru glazbu.
Kritičari su uglavnom suglasni da se radi o odličnom albumu, neki čak ističući da u sebi ima više duše nego što su imali Blur i Gorillaz zajedno. Negativni se pak komentari više odnose na samog Albarna. Na njegov rad koji je shvaćen kao nešto sporedno i usputno onomu što doista želi, u nemogućnosti da shvati da je zaglibio u post-Blur fazi.
Prije objavljivanja albuma, objavljeni su singlovi Herculean (UK #22), te Kingdom of Doom (UK #20), a kao treći po redu singl, za 02.04., najavljen je- Green Fields. To su ujedno i neki od najboljih trenutaka na albumu uz, dodao bih, 80's Life, te History Song.
OCJENA: 4


Post je objavljen 19.03.2007. u 19:06 sati.