Nekada davno pisao sam kako je najvažnije znati prodavati i prodati svoju robu ili uslugu. Moguće je da sam pogriješio. U zadnje vrijeme me jako živcira jedna druga stvar. Želim nešto kupiti, ali toga više nema. Povod za tekst mi je kada sam ostao bez zadnje šnite torte u slastičarnici jer je gospođa prije mene morala uzeti zadnje dvije šnite, a ovi naravno više nisu imali. Ili kada dođem u pekaru u 10 sati ujutro i više nemaju kukuruznog francuza, a radno vrijeme im je do 15h. Ako se vama slično događa u upola toliko slučajeva kao meni, poduzetnici i trgovački lanci gube godišnje milijarde kuna samo zato jer nisu nabavili robu na vrijeme.
Ne očekujem ja just-in-time nabavu daleko od toga, ali ne razumijem te ljude koji rade u nabavi ili su voditelji prodavaonica. Pa ako vidiš da UVIJEK prodaš kruh za 2 sata, a radiš 8 sati na dan ispeci više komada. U čemu je problem? Najbolje mi je kada radnici samo gledaju kako roba nestaje. Imaš 10 proizvoda na polici i onda 9, 8, 7, 6, 5,4 (treba li sada naručiti?), 3, 2, 1, 0 (nula) i onda sljedeća dva tjedna nema robe. Hej. Pa naruči robu na vrijeme, a nemoj čekati da nestane. Kako mene to može izbaciti iz takta to je nevjerojatno.
Ako ne volite prodaju studirajte nabavu. Mislim da se tu može jako velika lova zaraditi. S vremenom će, nadam se, tvrtke prepoznati koliko je važno uvijek imati dostupnu robu.
Post je objavljen 18.03.2007. u 18:42 sati.