Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dancingonthegraves

Scream for me,Belgrade!!!!!!!!!

UP THE IRONS!!!

Kao što već svi znate, ja sam se u srijedu,14.03. zaputila u Beograd na Maidene!
Ja i majka smo krenule vlakom u 9 ujutro.Pošto smo na kolodvor došle malo prerano,sjele smo da si spijemo kavicu zijev

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nakon kave našle smo se s maminom frendicom,a potom smo fino sjele u vlakić.
Vožnja do Beograda je trajala 6 sati.I bila je poprilično iritantna.Kao prvo,konstantno ista slika kroz prozore!
Samo ravnice...malo zelene,malo smeđe...puknucu
Druga stvar,u vlaku je bilo par idiota s ribnjaka,koje sam odlučila skroz ignorirat jer su bili pijani i prije neg su ušli u vlak.
Dobre strane prijevoza vlakom su to što smo ja i stara mogle svako malo imat čik pauze,što smo se stalno prešetavale i snimale zgodnu metalurgiju i što imaju wc.
Osim toga,skompale smo se s nekom starijom ženom koja je išla u posjet svojoj sestri.Simpa je skroz..Nas tri smo bile u jednom kupeu i zauzele smo ga tak da više niko nije ulazio unutra.
Svaka je digla noge na stolac nasuprot svog smijeh

Ulaz u Beograd nas je totalno razočarao...
Prvo hrpe smeća ko 3 jakuševca,a onda ciganska naselja...barake,oko njih hrpetine smeća u kojima se dječica igraju
eekeekeek

Ja sam cijelu vožnju bila luda od uzbuđenja,a pred kraj više nisam opće mogla sjediti,pa sam stajala na prozoru

U Beogradu su nas čekali moj ujak i ujna i rodica koja me nije vidjela od kad sam imala godinu i pol.
Prvo smo svi zajedno išli na pivu,a onda su se ujak i ujna vratili u novi sad.
Gina (moja rodica),moja stara i ja smo išle u brzinski razgled najbitnijih dijelova Beograda.
Prvo smo obišle Kalimegdan (ak sam dobro zapamtila naziv) koji je prekrasan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek zalaz sunca nad savom (pogled s tog kalimegdana)

Ušće save u dunav

Spomenik neznanom junaku

Nakon posjeta tom ogromnom parku, prešle smo kroz Knez Mihajlovu ulicu koja je prepuna dućana do glavnog trga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pogled na glavni trg s Narodnim pozorištem

Nakon jurnjave da vidimo malo Beograda,otišle smo u neki zgodan restorančić na večeru.
Ja normalno naručila Vegetarijanski tanjir i prežderala se njami
I ne samo da sam se prežderala već sam i popila par pelinkovaca...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mama i Gina u tom restaču

Nakon večere smo doslovce trčale do sajma (dvorana u kojoj se održavao koncert je jedna od hala beogradskog sajma,na kojem su koncert držali i deep purple)
Kad smo se konačno dogegale do tamo,ja sam zvala Lazu (frend s foruma) da se nađemo.uspjeli smo se jedva naći u toj gužvetini (službemo je izašlo 18 000 karata,a procjene su da je ušlo oko 23 000 ljudi) i onda ga je moja stara zajebavala i rekla mu da će ga ubiti ak me ne bu pazio...bang
Kad smo ih se konačno riješili,laza,još jedan lik s foruma-darko i ja smo išli prodat 3 karte kaj je laza imao.Nakon što smo ih prodali,darko je negdje nestao,a ja i Laza smo išli po pivo. I da,hm...onda smo se zbarili nono a jebiga,nnije moja krivnja.
Predgrupa je bila Harrisova kćer. Ja nisam bila unutra dok je ona svirala,ali ovi kaj su bili kažu da je cura komad za oči odvalit wink ali da je čista mtv-pop pevaljka tipa britney spears.headbang
Laza i ja smo ušli taman par minuta pre nego što su Maideni počeli svirat.Na ulazu sam morala bacit upaljač i LABELO eekeek
To mi i dalje ne ide u glavu namcor
Ugl.pogledajte udaljenost od bine kad smo ušli
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje me laza dignuo na ramena!kiss

E i onda smo se krenuli probijat.
Lazi milijun puta hvala kisskisskiss
uspio me s kraja dvorane dovuć u prvi prvcati red!rofl
Dobro,možda su pomogle i moje sise,jer sam imala majcu na bretele i rulji su ispadale oči...hihiih
Nisam uspjela cijelo vrijeme biti u prvom redu,pošto je uskoro počelo takvo naguravanje da sam samo letila okolo.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dickinson je po običaju divljao po pozornici, penjao se po konstrukcijama...strava!thumbup
Kad je stao ispred mene pomislila sam da ću se onesvijestiti.Bog ravno predamnom cerek
Najžešće je bilo kada je rekao da će sada odsvirat jednu stvar koju su svirali prije 20 godina u beogradu i onda su zaružili sa Wratchild....

Ovo je bila set lista:

13.Evil that man do
14.Hallowed be Thy name

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uf kad su svirali evil ja sam podivljala skroz!Svirali su moju stvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bruce je pričao najprije kako mu je drago što su konačno opet u Beogradu,nakon 20 godina.Rekao je kako su za cijelo ratno vrijeme pratili preko medija situaciju i kako im je žao bilo.

Prije nego što su počeli svirati number of the beast ispričao je kako je dolazio u beograd s avionom i kako su ga piloti zajebavali da neće spustit avion ako ne obeća da će svirati 666!

Atmosfera je bila genijalna, publika je stvarno bila u filmu,ali jedini problem su bili idioti koji su svako malo započinjali šutku.A većina takvih su bili klinci koji znaju 5 pjesama i koji su došli pokazat kako su opaki burninmad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maideni su rekli da dugo nisu doživjeli da ih publika stalno nadglasava.
Na pozornicu je prvo izašao ogromni tenk koji se polako okrenuo prema nama (imala sam dojam da će nešto sasuti po nama) a onda je iz njega izašao bijeli robot.

Bruce je rekao kako je oduševljen što ima i hrvata,a na to je bilo par neobuzdanih krikova (među kojima i moj) rofl
Kada su bacali palice ja sam se hitila za jednom i u tome opala na pod i netko mi je nagazio martom nogu.Neki lik me dignuo s poda i pito jesam li dobro,a ja onakva euforična pojma nisam imala da me išta boli dead
Taj je lik cijelo vrijeme pazio na moja leđa zbog šutke,pa brijem da su mu leđa bila crna od promljenih udaraca.
A kad je na pozornicu izašao eddie lik me dignuo da ga vidim...ihihiihihhi kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Post je objavljen 18.03.2007. u 11:18 sati.