Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ispricanestvari

Marketing

Ranojutarnja razmišljanja o monopolu u Hrvatskoj



Da, da... Prvo da vam ispričam što mi se neki dan desilo:

šećem ja ulicom, ružan je dan. Kupim bon od 100 kuna, Simpa bon jel. I dođem doma. Ukucam ja taj bon, i kaže meni bon se ne može upotrijebiti. Dobro... Probam opet. I opet. I ništa. Zovem ja onu mutavu službu za korisnike što te prvo izmasakriraju sa onim đinglom dok čekaš operatera, i onda kad ti se napokon netko javi... ovako to ide...

- Dobar dan, služba za korisnike. Ovdje Gaj, kako vam mogu pomoći?

- Dobar dan. Meni se dogodilo to, to i to... Zašto?

- Ja nisam siguran, preusmjerit ću vas kolegi.

Opet ĐINGL.

- Dobar dan, služba za PRETPLATNIKE. Ovdje Bibo, izvolite?

- Dobar dan, ovdje su me preusmjerili sa službe za korisnike s tim, tim i tim problemom. Ali ja nisam pretplatnik pa ne znam zašto.

- To nije naše područje, preusmjerit ću vas nazad.

ĐINGL

- Dobar dan, služba za korisnike. Ovdje Ljubo, kako vam mogu pomoći?

- Dobar dan ja sam već razgovarala sa vašim kolegama u sužbi za korisnike i SLUŽBI ZA PRETPLANIKE iako je nisam pretplatnik. Moj problem je to, to i to.

- Preusmjerit ću vas kolegi u službi koji ima iskustva s tim.

ĐINGL

- Dobar dan, služba za korisnike. Ovdje Gaj, kako vam mogu pomoći?

- DOBAR DAN. I ispričam mu opet sve. Čekajte preusmjerit ću vas šefu smjene.

ĐINGL

- Dobar dan, služba za korisnike. Ovdje šef smjene Niko, kako vam mogu pomoći?

(Ispričam mu cijeli problem i di su me sve preusmeravali...)

- Mislim da vam mi tu ne možemo pomoći. Bon je već iskorišten.

- Kada je iskorišten?

- 17.2.2007.

- Kada je pušten u prodaju?

- 16.2.2007.

- Kolika je vjerojatost za to?

- Vrlo mala.

- Dakle vi meni ne možete pomoći, a problem je u VAMA i VAŠEM lošem sustavu osiguranja nadoplate i brojeva bonova... To je ono što mi pokušavate reči?

- Pa problem nije naš, nemoguće je toliku količinu podataka osigurati.

- Ali to znači da trebate podatke držati na različitim mjestima i smanjiti količinu. Vi ne smijete uopće nuditi uslugu koju ne možete provesti. Smanjite broj korisnika u krajnjem slučaju.

- Ne možemo to učiniti.

- Ali možete ljudima krasti novce?

- Pa mi nismo ukrali, ukrao je netko drugi.

- Ali ukrao je od vas, a vi ne nadoknađujete štetu. Dakle sudionik ste u krađi niste li? Onaj tko drži ljestve jednako je kriv kaoi onaj na njima.

- Ne, to nije tako.

- Pa, ako to nije tako, očekujte tužbu na stolu u ponedjeljak ujutro u kojoj će se tražiti provjera svih serijskih brojeva bonova sada u prodaji i onih koji su već iskorišteni.

- Ja ću napisati žalbu za bon u vaše ime, možda se može nešto riješiti.

- A kada bi se to moglo riješiti?

- U slijedećih tjedan dana.

- A tako, znači vi VAŠ problem možete riješiti u roku od tjedan dana?

- Ali znate, mi imamo puno posla.

- Imam i ja pa mi to nitko ne opravdava.

- Pa... Pokušat ćemo nešto riješiti.

- I nadam se da ćete i ostalima s mojim problemom POKUŠATI nešto riješiti.

- Mi činimo koliko možemo.

- Pa ja sam uvjerena u to (ironično).

- Ovo je sve što trenutno mogu učiniti.

- U redu, hvala Vam i doviđenja.

Za 20 minuta dolazi poruka... Na vaš račun nadoplaćeno je 100 kuna.

Jadan čovjek valjda je umro od straha.

I onda vi meni recite... svi oni dialeri, pa bonovi koji se kradu, pa sve i svašta....

T-com zaradi triput više no što je cijena njegovih usluga, a i ta cijena je previsoka. To je za poludit. I onda ljudi odustanu. Mislim kad pogledaš ja sam se dva-tri sata navlačila s njima, da bi oni meni govorili da to nije njihov problem. Ali da im netko ovakvu tužbu pošalje oni bi izgubili hrpu love od same cijene usporedbe svih bonova i toga kaj par dana ljudi nebi mogli kupovat bonove, a zbog toga bi ljudi promijenili mrežu. Fakat su ti ljudi idioti. I svi imaju mutava imena, kaj to ono dođu ljudi na razgovor pa ih ima previše... Niš uzet ćemo jednog Gaja, Bibu i Ljubu... Ostali probajte u nekom normalnom centru? Nisu u redu... Stvarno nisu. Ja mislim da oni te ljude drže u podrumu... Jer da netko sazna di su ti šta te samo preusmjeravaju došo bi i postreljo ih.

Toliko o tome...





Post je objavljen 10.03.2007. u 10:58 sati.