Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/zekoservisi

Marketing

Najčešći problemi Error 678, 769 i 691

Evo kratke uporedbe šta pišu T-comovci o nekim svakidašnjim greškama a to znaći da ih ne zovemo stalno na njihov tel. 08009000 nego da sami probamo riješiti svoje hmmm. njihove greške!!
uzeto djelomično s t-portala!


Image Hosted by ImageShack.us

Tri spomenute greške najčešći su problemi zbog kojih domaći internetomani zovu korisničku službu. Kako bismo pomogli onima u nevolji te kako bismo budućim vlasnicima internetskih veza unaprijed olakšali susret s potencijalnim problemima, pokušat ćemo ponuditi rješenje za njih.




Error 678 najčešća je greška koja korisnike tjera da zovu službu za podršku, a javlja se prilikom problema sa spajanjem na internet, bilo ADSL-om, bilo dial-up vezom. Ako koristite ADSL vezu, potrebno je ovim redoslijedom provjeriti nekoliko stvari – na COMBO modemima (Kasda, Siemens C-010, Zyxel Prestige 600 series, Elcon) potrebno je isključiti te ponovo uključiti modem, provjeriti je li upaljena DSL lampica te svijetle li i sve ostale lampice (LAN). Ako koja od lampica ne svijetli, nužno je provjeriti sve žice koje su ukopčane u modem. Ako sve lampice svijetle te ako su sve žice ukopčane, potrebno je ponovo ugasiti modem te pričekati nekoliko sekundi, potom pričekati da se sve lampice nakon ponovnog paljenja stabiliziraju i ponovo pokušati uspostaviti vezu.

Ako koristite dial-up vezu, prvo je potrebno provjeriti je li telefonska linija slobodna, pokušati reinstalirati upravljačke programe (drivere) koji su vam isporučeni s modemom te pokušati ponovo se spojiti.

Error 769 označava da je onemogućen rad LAN kartice na korisničkom računalu, a ovaj ćete problem riješiti otvaranjem mape Network Connections unutar Control Panela, desnim klikom na ikonu Local Area Connections i odabirom opcije Enable.

Treća greška koja uzrokuje dosta poziva T-Comovoj korisničkoj službi odnosi se na Error 691, a ona najčešće označava da je unutar ADSL konekcije pogrešno upisano korisničko ime. Velik broj korisnika prilikom stvaranja svoje ADSL veze umjesto potpunog korisničkog imena (dodijeljeno korisničko ime@htnet-dsl) upisuje samo prvi dio korisničkog imena, no potrebno ga je upotpuniti i dopisati @htnet-dsl.


Post je objavljen 08.03.2007. u 00:59 sati.