Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kokosjesljepilo

Marketing

Reklama

reklama

Jel oni to ozbiljno?!? Jel ovo samo meni smiješno?
"Ah, da, pa kad to tako kažete: baš imam kojih osamdesetak-devedesetak tisuća kuna koji mi se motaju tu, a ne znam šta bih s njima, i svaki dan/vikend/mjesec (zaokruži po potrebi naughty) završim sa dečkom na nekoj klupici u parkiću...pa baš bih si mogla kupit auto…pa da, vidiš, dobro su se sjetili…"

Mislim, dobro, nisam ćorava kokoš (hi..hi..hi smijeh) pa da ne vidim da se sve reklamira preko seksa, poznata je činjenica da je jumbo plakat Claudije Shiffer u nekakvim plahtama izazvao lančani sudar, i ona reklama Brooke Shields sa trapericama, i krajnje nehigijenskom izjavom (da, zašto takva pitanja nisam mogla dobit neki dan na našem kokošjem trivial pursuitu…pih!)
Dakle, već mi je praktički normalno da posvuda vise polugole žene u najneobičnijim pozama koje si čovjek može zamisliti. Ali tko smisli ovakvu glupost?

Ja osobno ne pušim te fore da je reklama dobra ako si ju primjetio… dobro, evo, primjetila sam ju…i?…Što sad?
Kao nisam do sad znala da postoje auti?
Kao nisam znala da postoji ta marka auta?
Nije mi nikad prije palo na pamet što bi sve mogla radit u autu?
Ili oni zapravo reklamiraju klupice?

A dooobro, priznajem da ja možda i nisam ciljana publika (iako mislim da ako spominješ klupice-ciljana publika ti vjerovatno jos nema vozački, a i da ima, nema para za auto, a i da ima, neće si kupit ovaj…) ali jel postoji bilotko kome bi ovako nešto bio razlog za kupit auto?!? Aha, znači moram gledat: da je siguran, da malo troši u gradskoj vožnji, da ga mogu bez problema parkirat, da nije preskup, da je udoban za "romantiku"…
Uostalom, jel to testirano? Mislim kad mi već pokušavaju s tim prodat auto. Kako bi to uopće testirali?
"Dobar dan, jel bi ste se možda htjeli poševit u naša tri prototipa da nam kažete koji vam je najudobniji? Hvala"
Hmmm… vjerovatno ne (al priznajte da bi reklama u tom stilu bila zabavnija od ove...)

No dobro, naravno da uvijek postoji vjerojatnost da je reklama na mene utjecala na nekom podsvjesnom nivou i da ću se sutra vratiti iz dućana sa autom umjesto četkicom za zube (a dobro,onda ću vam barem provjereno znati javiti jel udobniji od klupice wink)

maja

Post je objavljen 05.03.2007. u 14:13 sati.